“Promenade”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 47,83*
Vanaf
Málaga Privérondleiding van een halve dag met ...
Geclassificeerd als nr. 17 van 251 dingen om te doen in Malaga
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben verschillende keren heel mooie wandeling via promenade naar haven gemaakt , heel netjes met oa openbare toiletten , net en gratis !! Ook vele fitnesstoestellen onderweg gratis te gebruiken door iedereen ! Aanrader

30 mei 2018 beoordeeld

Hele mooie boulevard om te wandelen met aangelegde perkjes met palmbomen. Veel winkeltjes en restaurants . Elke zondag zijn er kraampjes met mooie kunstwerkjes , handwerkjes en kleren , een klein gezellig marktje . Het is er heel gezellig en kort gelegen aan het prachtige park . Aan de haven is er een hele grote ondergrondse parking . Een aanrader .

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een logement gevonden in het oude stads gedeelte, vlakbij het Thyssen museum.
Een leuke stad, die bruist. Een mooie ervaring met voor ieder wat wils.
Strand, shopping, musea, kuieren, fietsen en zo veel meer.
Voor ons een aanrader.

23 mei 2018 beoordeeld

Het wandelgebied heeft een moderne betonnen arcade. Fijn tegen fell3 zon, maar nogal sfeerloos. We hebben er maar één goed restaurant kunnen vinden. Heerlijk en tevens het duurste van de stad.

Bekijk meer beoordelingen
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke plek om van het uitzicht en een drankje te genieten. Er zijn genoeg barretjes en eetgelegenheden om na een wandeling of fietstocht hier heerlijk te verpozen

Reizigers die Puerto de Málaga bekeken, bekeken ook

In Puerto de Málaga geweest? Deel je ervaringen!