“Prima hotel in het centrum”
Beoordeling van Exe Málaga Museos

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Exe Málaga Museos
Beoordeeld als nr. 35 van 87 hotels in Malaga
23 januari 2016 beoordeeld

Ik was een beetje beducht na het lezen van reviews, maar itaca Malaga is een prima stadshotel op een goede locatie, midden in het centrum, met schone kamers en alle faciliteiten.

Alles was naar wens. Als ik 1 ding moet noemen dan is jammer dat er geen thee - of koffie faciliteiten op de kamer waren.

Kamertip: Centraal gelegen stadshotel
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden
Adrián N, Director de Relaciones con Clientes van Exe Málaga Museos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2016

Dear guest! Thank you so much for taking the time to share your experience at Hotel Itaca Málaga ***. We are looking forward to welcoming you soon again to one of ours hotels in the city. Sincerely. Adrián Navarro

26 september 2015 beoordeeld

Dichter bij de bezienswaardigheden kun je bijna niet zitten. Net hotel om te zien, midden in winkelstraat. Hierdoor wel dag en nacht geluid, met name snachts van feestvierders. Wij hadden nieuwe kamer, met nog wat kleine gebreken. Badkamerdeur die niet meer open ging, kluisje wat moeizaam werkte en enigszins gehorig. Ontbijt redelijk ok, licht onvriendelijk personeel. Aan de receptie overigens heel vriendelijk. Er is een buitenzwembad op het dakterras met zonmogelijkheden. Klein, maar aanwezig

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
21 september 2015 beoordeeld

3 nachten verbleven met vrienden in dit hotel. De kamers zijn prima. Groot genoeg, schoon en airconditioning. Ligging van het hotel is perfect in de oude binnenstad.
Zeer behulpzaam personeel. Het ontbijt is goed, niet heel uitgebreid.

Het zwembad op het dag ik klein maar wel lekker om even af te koelen.

Perfect hotel voor een aantal dagen Malaga.

Kamertip: Kamers aan de straatkant kunnen "last" hebben van luidruchtige passanten.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2015, reisde met vrienden
13 september 2015 beoordeeld

De locatie van dit hotel is geweldig, direct bij het historische centrum van Malaga. De kamers zijn ok maar het is echt gehorig. Een zwembad op het dak en een lounge gedeelte, waar je rustig kunt zitten. De service was zeker ok. Voor het ontbijt kun je beter even het centrum in lopen.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
6 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een hotel. Bij aankomst bleek dat de kamer nog niet gereed was omdat de matrassen nog niet geleverd waren (?). Tevens was het zwembad gesloten, terwijl dit een van de hoofdredenen was waarom wij voor Itaca hebben gekozen. Na enkele uren wachten mochten wij de kamer in en bleek ook de airconditioning niet te werken. Het was letterlijk een sauna en zodoende onleefbaar. Bij melding aan de receptie werd ons verteld dat we konden overnachten in een ander hotel en het probleem de volgende dag verholpen zou worden. Niets bleek minder waar, want ook de volgende dag deed de airco het niet. Bij opnieuw een melding aan de receptie werd ons verteld dat de airco het gegarandeerd zou doen die dag. Ook dat gebeurde niet en opnieuw hebben wij overnacht in een ander hotel. Het is mij een groot raadsel hoe deze organisatie een hotel kan aanbieden die totaal niet aan de verwachtingen voldoet en daar ook nog schoftelijk veel geld voor durft te vragen. Een tip aan reizigers: bespaar jezelf de ellende en boek een ander hotel. Enige pluspunt was dat de receptie vriendelijk bleef. Aangezien alles volgeboekt zat in Malaga, zijn we nu noodgedwongen onderweg naar een andere plaats.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
17 juli 2014 beoordeeld

1 nacht verbleven in dit hotel, met ontbijt.
Zeer vriendelijk ontvangen door het personeel.
Het hotel is wel moeilijk bereikbaar met de wagen, aangezien het in een autoluwe zone gelegen is. De GPS stuurt u dus in rondjes, zonder dat je er echt kan raken. Het hotel heeft wel een eigen parking, waar je tegen betaling de wagen veilig kan parkeren.
Kamer was prima in orde, en ook het ontbijt was voldoende uitgebreid.
Het zwembad op het dak is klein, maar aangezien er verder bijna geen mensen waren, heeft ons dochtertje zich toch prima geamuseerd.

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
15 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten geweest bij het hotel met ontbijt. De ontvangst is prima en de kamer is netjes en verzorgd. Op de vierde verdieping overnacht. Klein, maar voldoende. Verassing was dat de tv met gratis canal+ was en de originele taal ingesteld kan worden. De badkamer is prima en goede waterstraal uit de douchekop. Het zwembad is klein en het uitzicht is op het tegenoverliggende appartementencomplex. Je zou je bekeken kunnen voelen, maar dat gevoel had ik niet. 6 ligstoelen en 4 zitstoelen. Op de rand van het zwembad kun je ook zitten of liggen. Het ontbijt is ruim voldoende met genoeg keus. En vers fruit. Dit was netjes geregeld. Het personeel komt vriendelijk over. Het hotel is wel wat gehorig. Je hoort alle deuren en voetstappen en gerommel, wat me uit mijn slaap heeft gehouden.

Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Malaga bekeken
Eurostars Astoria
401 beoordelingen
Perchel
Salles Hotel Malaga Centro
Prijzen weergeven

In Exe Málaga Museos geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Exe Málaga Museos

Adres: Fajardo 1, 29005 Malaga, Spanje (Voorheen Itaca Malaga)
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Malaga > Centro
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 35 van 87 hotels in Malaga
Prijsklasse: € 55 - € 165 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Exe Málaga Museos 3.5*
Aantal kamers: 44
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Het Exe Málaga Museos 3*, gelegen in Málaga, heeft 44 kamers met alle nodige voorzieningen, zoals een minibar, voorzieningen in de badkamer, airconditioning, tv, wiegen en een föhn. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Exe Málaga Museos met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?