Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

Ibis Malaga Centro Ciudad(Malaga)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
NH Malaga(Malaga)
NH Hotels
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 153 per nacht.

Hotel Molina Lario(Malaga)
Gratis annuleren tot 26/07
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 194 per nacht.

Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 142 per nacht.

Barcelo Malaga(Malaga)
Barcelo.com
Gratis annuleren tot 28/07
Priceline
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 140 per nacht.

Priceline
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 172 per nacht.

26 september 2015 beoordeeld

Dichter bij de bezienswaardigheden kun je bijna niet zitten. Net hotel om te zien, midden in winkelstraat. Hierdoor wel dag en nacht geluid, met name snachts van feestvierders. Wij hadden nieuwe kamer, met nog wat kleine gebreken. Badkamerdeur die niet meer open ging, kluisje wat moeizaam werkte en enigszins gehorig. Ontbijt redelijk ok, licht onvriendelijk personeel. Aan de receptie overigens heel vriendelijk. Er is een buitenzwembad op het dakterras met zonmogelijkheden. Klein, maar aanwezig

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
21 september 2015 beoordeeld

3 nachten verbleven met vrienden in dit hotel. De kamers zijn prima. Groot genoeg, schoon en airconditioning. Ligging van het hotel is perfect in de oude binnenstad.
Zeer behulpzaam personeel. Het ontbijt is goed, niet heel uitgebreid.

Het zwembad op het dag ik klein maar wel lekker om even af te koelen.

Perfect hotel voor een aantal dagen Malaga.

Kamertip: Kamers aan de straatkant kunnen "last" hebben van luidruchtige passanten.
  • Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
13 september 2015 beoordeeld

De locatie van dit hotel is geweldig, direct bij het historische centrum van Malaga. De kamers zijn ok maar het is echt gehorig. Een zwembad op het dak en een lounge gedeelte, waar je rustig kunt zitten. De service was zeker ok. Voor het ontbijt kun je beter even het centrum in lopen.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
6 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een hotel. Bij aankomst bleek dat de kamer nog niet gereed was omdat de matrassen nog niet geleverd waren (?). Tevens was het zwembad gesloten, terwijl dit een van de hoofdredenen was waarom wij voor Itaca hebben gekozen. Na enkele uren wachten mochten wij de kamer in en bleek ook de airconditioning niet te werken. Het was letterlijk een sauna en zodoende onleefbaar. Bij melding aan de receptie werd ons verteld dat we konden overnachten in een ander hotel en het probleem de volgende dag verholpen zou worden. Niets bleek minder waar, want ook de volgende dag deed de airco het niet. Bij opnieuw een melding aan de receptie werd ons verteld dat de airco het gegarandeerd zou doen die dag. Ook dat gebeurde niet en opnieuw hebben wij overnacht in een ander hotel. Het is mij een groot raadsel hoe deze organisatie een hotel kan aanbieden die totaal niet aan de verwachtingen voldoet en daar ook nog schoftelijk veel geld voor durft te vragen. Een tip aan reizigers: bespaar jezelf de ellende en boek een ander hotel. Enige pluspunt was dat de receptie vriendelijk bleef. Aangezien alles volgeboekt zat in Malaga, zijn we nu noodgedwongen onderweg naar een andere plaats.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
17 juli 2014 beoordeeld

1 nacht verbleven in dit hotel, met ontbijt.
Zeer vriendelijk ontvangen door het personeel.
Het hotel is wel moeilijk bereikbaar met de wagen, aangezien het in een autoluwe zone gelegen is. De GPS stuurt u dus in rondjes, zonder dat je er echt kan raken. Het hotel heeft wel een eigen parking, waar je tegen betaling de wagen veilig kan parkeren.
Kamer was prima in orde, en ook het ontbijt was voldoende uitgebreid.
Het zwembad op het dak is klein, maar aangezien er verder bijna geen mensen waren, heeft ons dochtertje zich toch prima geamuseerd.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie