Anna L
Alkmaar

rustig, buiten het centrum maar met een goede bus verbinding

4,0 van 5 bollen21 nov 2019 beoordeeld
Vanaf het vliegveld een transfer met onze fietsdozen naar dit hotel. Wij hoefden met onze fietsen dus niet door de drukte van Malagas en waren dus snel op onze route. Ook kun je hier op loopafstand prima eten.
Datum van verblijf: april 2019
Is er een probleem met deze beoordeling?
11.5 km van Posadas De España Malaga
  • Agoda.com
12.7 km van Posadas De España Malaga
Meer hotels in Malaga bekijken
Beoordeeld op 27 september 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is zeer handig als je over een wagen beschikt. Zo geraak je sneller in de stad.

De kamers zijn simpel maar proper, perfect voor mensen die enkel voor overnachting een hotel zoeken.
Niet echt perfect voor mensen die een hotel zoeken die willen uitrusten. Het zwembad is niet zeer groot en de ligstoelen hebben geen kussens.

Het ontbijt is goed en lekker, niet te uitgebreid waardoor keuze makkelijker gemaakt is. Wel hebben ze goed rekening gehouden met mensen die allergieën hebben.

Het personeel spreekt Engels, niet perfect maar goed genoeg om je verder te helpen.
Indien ze je niet begrijpen zullen ze ook proberen je zo verder te helpen.

Ons ontvangst was zeer aangenaam en ze hielpen ons snel verder.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel en was alles in orde. Kamer was schoon en fris en zag het sanitair er netje uit. Ook het restaurant zag er goed uit, al was hier het wel wat meer op de goedkope leest geschoeid. Over het eten was niets aan te merken.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 26 mei 2017

Het zou een prima hotel zijn voor ff overnachten, niet als je lekker wilt uitrusten. Ik vond de badkamer niet schoon genoeg, WC was erg laag. Het matras was erg hard. Op de stoelen buiten geen kussentjes. Receptionisten praten wel Engels maar zijn niet erg vriendelijk.
Alles ligt nammelijk aan wat je wilt doen. Als je houdt van reizen en ben je bij de hotel alleen om te slapen, is het wel prima.

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 mei 2017 via mobiele applicatie

Nette kamer, schoon, modern, goede airco. We wilden dineren en dat kon: voor slechts € 9.00 p.p. werd ons een voortreffelijke maaltijd geserveerd. Een prima eerste stop op onze rondreis door Andalusië.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 9 september 2015 via mobiele applicatie

Goed voor een overnachting tijdens een rondreis en dicht bij de luchthaven. Nette kamers, bar met terras buiten en een zwembad dat tot 22u00 open is. Altijd lekker om een duik te nemen na een warme dag. Is een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2015