18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top rooftopbar!! Muziek is hip! Leuke view. Uitstekende sfeer. Doen!! 'S avonds drankje. Led verlichting. Midden in de stad!! Prachtig zicht op de kerk en het fort. Leuke bediening. Jeugdig maar ook publiek op leeftijd.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
LariosJefaRecepcion, Front Office Manager van Room Mate Larios, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2017

Dear Emy F,

Thank you for coming to our roof top bar to enjoy the ambience and the music.

We really hope you had a great time here with us.

Our warmest regards,

Accommodation Manager

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is gelegen aan de mooie winkelgaanderij in het centrum van Malaga.Door de zeer centrale ligging kan men Malaga perfect bezichtigen.
Wij hadden een kamer die uitkeek op de winkelstraat.Totaal niet storend door de goed isolerende ruiten.Heeft zelfs iets leuks wanneer je de mensen zo op een afstand ziet winkelen.
Op de bovenste verdieping bevindt zich ook een openluchtbar met een prachtig zicht op de kathedraal.
Ontbijt is prima.
Enigste nadeel is dat het hotel geen parkeergelegenheid heeft maar er zijn verschillende parkeergarages op +/-10 min wandelafstand.Het hotel heeft een regeling (4€ korting/dag) met ParkiGrund.
Maw wij waren zeer tevreden gasten.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Dear Patrick T,

We really appreciatte that you choose Room Mate Larios to stay during your last visit to Málaga city.

Location it is really important in Room Mate Hotels, we are always located at the city centre.

Looking for welcoming you again soon.

Best regards,

Accomodation Manager

2 juli 2017 beoordeeld

We verbleven 4 dagen in het hotel en het is ons prima bevallen. Het hotel ligt midden in het centrum aan de Plaza de la Constitucion, maar we hadden geen last van enig lawaai. De kamers zijn schoon, een groot king-size bed, en een prima badkamer.
Het ontbijt is goed, maar de keuze is beperkt. De medewerksters van de receptie zijn heel aardig en behulpzaam. Bovenop het dak is de roofbar, ziet er leuk uit, maar toen wij er waren, begin juni, was het erg rustig.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner

Dear Karin v,

Thank you very much for your wonderfull review and for share your real experience with all of us.

We are looking for welcoming you again in Room Mate Larios.

Best regards,

Accomodation Manager

20 september 2016 beoordeeld

We hebben hier tween keer gelogeerd: een keer aan het begin van onze vakantie en een keer aan het eind. We hebben beide keren voor 25 euro een upgrade naar een junior suite gedaan en dat was het zooo waard!
Geweldig grote kamer, aparte zithoek en een super groot queen size bed met een enrome hoeveelheid lekkere kussens.
De laatste keer hadden we kamer 207. Beter worden ze niet, temeer we vlak onder onze balkons de catwalk hadden liggen van de Malaga fashion week...

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
15 september 2016 beoordeeld

Mooie ruime kamers (wij hadden er 1 met balkon). Goed werkende airco, uitgebreid ontbijtbuffet, heel proper. Groot pluspunt is de roofbar op de 5de verdieping. Heel centraal gelegen in drukke winkelstraat (je hoort geen lawaai op kamer).

Kamertip: Vraag kamer met balkon - zijn dan aan voorzijde gelegen.
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden