Beoordeeld op 30 oktober 2019 via mobiele applicatie

Super ! Proper hotel, mooi dakterras met zwembad en bar. Restaurant heel lekker, en zeker niet duur. Vriendelijke en professionele bediening van de receptie, kamermeisjes, ontbijt, barman,... ligging ideaal net buiten centrum, kort bij station en op wandelafstand van alles

Datum van verblijf: oktober 2019
salleshotels, Manager van Sallés Hotel Málaga Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2019

Beoordeeld op 28 oktober 2019

Fijn hotel met rustige kamers op loopafstand van het centrum. Het enige minpuntje is het kleine zwembad, maar ja... een zwembad op het dak van het hotel met uitzicht over de stad... dat is toch wel te gek. En s’avonds kun je heerlijk een cocktail drinken on the rooftop.

Beoordeeld op 24 september 2019 via mobiele applicatie

Dichtbij oud centrum, parkeergelegenheid vlakbij of parking van het hotel. Vriendelijk onthaal met info over Malaga.
Mooie ruime kamer, mooie nieuwe badkamer, mogelijkheid tot maken van koffie of thee op de kamer, minibar.
Zwembad (klein, maar ideaal bij warm weer!)op het dakterras, gratis handdoeken aan het onthaal, leuke bar met zicht op de stad.
Uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: september 2019
Salles O, Manager van Sallés Hotel Málaga Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

Beoordeeld op 16 september 2019

Moderne rustige kamer, badkamer voorzien van douche en bad, op het dak is er een bar/restaurant + zwembad en achterste deel ligzetels, zeer verzorgt en uitgebreid buffet. Het historische centrum bevindt zich op loopafstand. Komen zeker terug, een aanrader

Datum van verblijf: september 2019
Salles O, Manager van Sallés Hotel Málaga Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2019

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer goede accomodatie. Een echte aanrader. Goed voor een gezin met niet teveel kinderen ..zeer vriendelijk personeel die steeds alle moeite doen om het naar uw zin te maken . Ontbijt is zeer uitgebreid en word altijd direct bijgevuld. Prima bar op het dak met een klein zwembad . Men kan er zeer lekker eten ..

Datum van verblijf: augustus 2019
Salles O, Manager van Sallés Hotel Málaga Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019