Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 190 per nacht.

Ibis Malaga Centro Ciudad(Malaga)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 192 per nacht.

NH Malaga(Malaga)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 156 per nacht.

Hotel Molina Lario(Malaga)
Gratis annuleren tot 26/07
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 210 per nacht.

Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 143 per nacht.

Barcelo Malaga(Malaga)
Gratis annuleren tot 28/07
Priceline
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt op ongeveer 15 minuten lopen van het centrum en het strand /boulevard. Dit is prima te doen. Wij zijn elke dag meerdere keren heen en weer gelopen. Het hotel zelf is groot en zakelijk, dus als je opzoek bent naar iets knus kan je beter verder kijken.
Verder alleen maar positieve punten! De kamers worden elke dag netjes schoongemaakt, de bedden liggen heerlijk zacht en de douche is heerlijk! De mensen achter de receptie zijn vriendelijk en de meeste spreken goed Engels, het toppunt is het uitgebreide ontbijt s ochtends!

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
24 november 2016 beoordeeld

Goed hotel, wel een eindje van de zee en de haven. Super ontbijtbuffet . Heel grote kamer met zalige bedden en propere badkamer . Totaal geen geluidshinder van buren of buiten . Behulpzaam en vriendelijk personeel. Jammer dat er geen bar is .

• Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
8 oktober 2016 beoordeeld

Dit centraal gelegen hotel met uitstekend ontbijt is een echte aanrader.
Personeel is vriendelijk. kamers zijn prima verzorgd. Ontbijt is uitstekend.
met bus 14 kun je vanaf deze straat binnen 15 minuten naar het strand. (bus komt elke 12 minuten)
Je bent snel in het centrum.
Winkels in de directe omgeving

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
16 september 2016 beoordeeld

Het hotel is gewoon goed. De medewerkers zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Zij stonden ons zelfs toe om onze fietsen binnen te stallen. Daarnaast bieden zij een goed ontbijt. Het enige nadeel is dat er geen gezellige bar aanwezig is voor een afzakkertje.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
22 juni 2016 beoordeeld

Goed hotel, maar er is totaal verder niks te doen in het hotel zelf. Voor douchen, slapen en ontbijt een heel goed hotel. Maar om wat leuks te doen moet je echt naar buiten.

+ Goede bedden
+ Goede badkamer (groot)
+ Grote kamer
+ Goed ontbijt
+ Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

- Saai hotel
- Weinig te doen in hotel zelf, geen mogelijkheid om even buiten te zitten.
- Geen bar

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden