Beoordeeld op 11 oktober 2019

Een prettig verblijf op een goede locatie. Vanaf het hotel kun je lopend naar het centrum voor café's, restaurants en winkels. Het eten in het hotel is ook erg goed en lekker.
Het personeel van NH Malaga is erg vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 12 mei 2019 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel, ideaal voor een citytrip. Ligt op wandelafstand van het historisch centrum.
Zeer mooie kamer, en vooral zeer net. Kamer lag aan de voorzijde, in het weekend wel wat nachtlawaai.
Ontbijt zoals altijd bij Nh zeer uitgebreid en mooie presentatie. Vriendelijk personeel, wij komen zeker nog eens terug.

Dupaix S, Mechelen België

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019

Verbleven reeds meerdere malen in dit hotel. Nu nieuw gedeelte geprobeerd, maar ramen waren helemaal niet geluidsdicht,konden alle gesprekken van passanten woordelijk volgen.Na 2 nachten vlot andere kamer gekregen in 'ouder' deel (met uitkijk op binnenplaats). Nog duidelijk gevraagd zonder geluidsoverlast. Bleek er dan een huwelijksfeest plaats te vinden met zang, muziek en lawaai tot 06 uur 's morgens !!!
Om 08 uur 28/04 vlucht huiswaarts... NOOIT MEER !!

Kamertip: Kamers aan kant centrum minder lawaai...
Datum van verblijf: april 2019
JAVIER F, Director General van NH Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Dear guest,

We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay while staying with us at NH Malaga.
We are very sorry to hear that your stay did not meet expectations and truly apologize for this bad experience.
We are taking corrective measures to avoidthese from happening again.
We really hope that you give us another chance to show you all the improvements done and change the perception of your experience.

Yours Sincerely,

Mª Carmen Flores Pacheco
Atención al cliente

Beoordeeld op 17 december 2018

Kamer: ruim en rustig en voldeed. Badkamer: uitstekend met goede douche. Bereikbaarheid hotel en parkeren: uitstekend. locatie: loopafstand van stad. Personeel: vriendelijk en hulpvaardig. Ontbijt: ruim voldoende keus en veel lekkers. Restaurant: vier tafels in saaie omgeving. Bar: idem maar bier en wijn lekker (met nootjes )

benauwde kamer ondanks airco ( buiten 14gr )

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

Prima uitvalsbasis voor een paar dagen Malaga. Grote kamer, parket op de vloer, groot (2 meter breed!) bed, grote badkamer, zeer uitgebreid ontbijt, ruime keuze, vriendelijk personeel. En het hotel ligt op loopafstand van het oude centrum van Malaga.
Prima tijd gehad hier.

Datum van verblijf: juni 2018