Beoordeeld op 30 mei 2018

Hadden upgrade gekregen en logeerden in een suite.Proper en goed verder onderhouden tijdens ons verblijf.Een lichte slaper zou wel een beetje last kunnen hebben van straatlawaai doch tijdens de eigenlijke nachturen geen probleem.Voortreffelijke ligging voor alles te gaan bezoeken.Mochten we nogmaals naar Malaga gaan zeker terug dit NH hotel.Ontbijt NH normen.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 19 maart 2018

Nette kamer, wel iets verouderd maar schoon en met alles erop en eraan. Dus ook een lekkere stoel en een waterkoker met wat theezakjes en oploskoffie. Nette, ruime badkamer. Personeel aan de balie is vriendelijk en behulpzaam. Personeel bij het ontbijtbuffet is wat afstandelijker. Uitgebreid ontbijt. Vanwege een vroege vlucht kon ik de laatste dag niet meer ontbijten van het buffet.

• Verbleef: maart 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 12 januari 2018

het personeel is vriendelijk en behulpzaam
de locatie is dicht bij het centrum
het ontbijt is in orde
de kamers zijn te verouderd en zeker geen 4 sterren waard
oud bad-en bedlinnen, geen badjas /slippers, geen handcreme
koffie en mineraalwater niet aangevuld

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 september 2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam bij het inchecken. De kamers zijn verzorgd, naar niet van het modernst : kamer met parket, badkamer volledig in de marmer maar oude stijl. Hygiëne staat hoog in het vaandel geschreven en is ook zeer goed : het personeel is zeer behulpzaam en gaat efficiënt en nauwkeurig te werk.
Het ontbijt is zeer uitgebreid : van zout tot zoet, veel fruit en yoghurts maar ook plaatselijke specialiteiten komen aan bod. In de bar kan je verzorgde snacks eten aan een zeer treffelijke (lees lage) prijs. Van het restaurant heb ik geen gebruik gemaakt, maar als dat in de lijn ligt van het ontbijt en de kleine snacks, vermoed ik dat dit ook goed zal zijn.
Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum van de stad, dus handig en beschikt over een ondergrondse parkeergarage (wel betalend, dus spijtig dat dit niet in de prijs is inbegrepen).
Een hotel dus zonder franjes maar gewoon correct voor zijn prijs

Kamertip: liefst voorkant vragen, kamers aan de achterkant hebben last van open terras, met veel lawaai tot diep in de nacht
  • Verbleef: september 2017, reisde alleen
Agustin C, Director General van NH Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2017

Dear Nick,
Thank you for your excelent opinion about your recent stay at NH Malaga. I am glad that you had a great time with us.
Our staff works very hard to make sure that everything is how it should be and it is great that you found everyone to be extremely friendly and helpful.
Regardging the breakfast, it is very important for our ofert and we want every day that our guest can enjoy with a quality breakfast.
We are glad that you choose NH Malaga and we hope that you continue to choose to stay with us.
I am looking forward to seeing you.
Best regards,

Beoordeeld op 22 september 2017

Uitstekende ligging, uitgebreid ontbijt, spijtig dat het in een tijdelijke ruimte was in de kelder en niet in het restaurant of buiten. Kamer was in verouderde toestand. Geen NH hotel waardig. Dringen aan renovatie toe.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels

Dear guest, Thank you for taking the time to send your feedback about your last stay at NH Malaga. We truly appreciate your opinion as this allows us to continually develop and improve our guests´ experience through our service. Nowadays, we are making a number of improvements in all rooms and hotel facilities and for this reason the breakfast was in the mains one floor for a month.
We really hope we have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the near future, whereby we will be able to provide you with the highest level of service for which we are internationally known for!

Best regads,