Beoordeeld op 28 januari 2018 via mobiele applicatie

Mooi appartement, perfect gelegen in oude centrum, maar geen geluidsisolatie. Alle voorzieningen verder in huis. Aan straat (nr 3) lig je echter tot 6 uur ‘s ochtends wakker van tegen elkaar sprekende /schreeuwende mensen. Iets aan doen aub!

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 17 december 2017 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin 3 nachten verbleven in studio 4. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Appartementen zijn kort geleden gerenoveerd en zijn voorzien van airco. Studio 4 is zeer ruim voor 2 personen en alles ziet er keurig uit. Enige minpuntje was dat de douche na 5 minuten lauw wordt. Wij hebben dit nog niet aan het personeel kunnen vertellen dus wellicht dat het een tijdelijke issue is. Appartement ligt in de binnenstad en is daarom ook zeker een aanrader.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 23 september 2016

Midden in centrum van Malaga. Prachtige, moderne appartmenten. Meerdere appartementen in complex, dus ook ideaal als je met een groep gaat. Airco, ruime badkamer, prima keuken. Kortom ideale locatie als je Malage wilt ondtekken.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 25 oktober 2015

Bij de reservering van de studio, kreeg ik een mail dat ik voorhand moest bellen en zeggen wanneer ik zou aankomen. Zo gezegd, zo gedaan en een vriendelijke dame stond me op te wachten aan de receptie.
Ze heeft ons allerlei uitleg gegeven over wat er allemaal te beleven valt. Ze heeft zelfs voor ons een auto geregeld om te huren en een shuttle naar de luchthaven geboekt.
De locatie is echt ideaal.
Een klein minpuntje: het is vrij gehorig en het bed deed wat zeer aan onze rug.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 november 2013

Een weekje verbleven in app 8 van dit prachtig gerestaureerde pand in het midden van het oude stadsgedeelte van Malaga.
Zeer modern ingericht, ruime douche, prachtige slaapplaats op verdiep en een mooi balkon waar je van de opkomende zon kan genieten.
De vrij compleet ingerichte keuken maakt dat je zelfs niet op restaurant moet maar het zou zonde zijn niet te genieten van het aanbod van tapas in de oude stad.
Dubbel bed boven en 2 losse bedden beneden hebben ruim de plaats om van een goede nachtrust te genieten. Wat rumoer op straat moet je er in het midden van de stad bijnemen maar valt best mee.
De receptie is meestal bezet en heeft ons goed verzorgd. Transport van en naar de luchthaven is op verzoek geen probleem, en de nodige info van de stad is ons in het Engels duidelijk uitgelegd zonder dat men wilde profiteren van onze onbekendheid. Koffers de laatste dag opbergen was ook totaal geen probleem.
Vanuit onze verblijfplaats kan je te voet naar alles wat Malaga te bieden heeft, musea, strand en restaurants.
Ook fietsverhuur aan de haven gaf ons de mogelijkheid de stads iets verder dan het centrum te verkennen.
Met andere woorden, een prachtige verblijfplaats als je een mooie stad wil leren kennen.

Kamertip: Kamers op de bovenste verdieping hebben een super mooi terras.
Datum van verblijf: november 2013
CasadelasMercedes, Revenue Manager van Apartamentos Coronado, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2014

Lieve Mark,

Ik dank u voor uw prachtige woorden.

Ik hoop dat u kan komen klaar om ons te bezoeken.

Hartelijke groeten