Beoordeeld op 11 november 2017

Ik heb twee nachten in Hotel doorgebracht. Hotel heeft alles wat je nodig hebt om goed uit te kunnen rusten . Rustige locatie, zonder lawaai. Ik heb heel goed geslapen .Afstand tot centrum van de stad is goed. Ideale ligging als je wil winkelen in de betere zaken en om Malaga te voet te verkennen . Veel toeristische mogelijkheden in de buurt.
Ontbijt met alles wat ik nodig heb, schone kamers De schoonmakers zorgen voor een zeer schoon geheel. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en verleent goede service... Bovenal is de sfeer geweldig met de super aardige en hartelijke medewerkers. Deze mensen geven je een gevoel van welkom en thuis . Kwa prijs kwaliteit zeker de moeite waard om heen te gaan .

• Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 13 oktober 2017

Mooie ruime moderne kamer met zithoek en klein keukentje op een goede locatie. Met parkeergarage en ontbijtmogelijkheid tegen betaling. Vanuit het hotel loop je zo het prachtige centrum in van Malaga.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
SUITENOVOTEL, Front Office Manager van Novotel Suites Malaga Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2017

Hallo U9101UQelleng,

Bedankt voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf in Suite Novotel.

Vanuit het hotel hebben we gewaardeerd dat u de kamer en het ontbijt genoten. De locatie van het hotel is perfect om het centrum van Malaga te genieten en we zijn blij dat we uw bezoek gemakkelijker hebben gemaakt.

Bedankt voor uw mening, we hopen u snel te zien.

Een hartelijke groet

Beoordeeld op 6 september 2017

Zeer modern hotel. Receptie aangenaam personeel. Kamer zeer ruim met alle faciliteiten (bar,frigo,koffie...) heel grote badkamer met alle confort . Zeer proper. Zeer rustig ondanks het aantal kamers. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker. Geen restaurant , spijtig. Parking mogelijk onder het hotel mits betaling. Veilig met speciale sleutelkaart voor lift en kamer ! Op 10 minuten loopafstand van centrum van Malaga. Uitstekend gelegen , niet ver van stad, haven en veel bezienswaardigheden.
Mooi verblijf gehad in een prachtige stad.

Kamertip: Kamers op 2 de verdiep rustig
  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
SUITENOVOTEL, Front Office Manager van Novotel Suites Malaga Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2017

Groeten Nissenne,

Hartelijk dank voor uw goede opmerkingen over het hotel. Ons team werkt zoveel mogelijk om klanten thuis te voelen.

We hebben gewaardeerd dat de kamer naar uw zin was. We zullen werken om de voorwaarden van het ontbijtbuffet te verbeteren.

Hartelijk dank voor uw opmerkingen,
Wij hopen u snel te zien.

Beoordeeld op 8 juli 2017

Mooi hotel op een centrale plek. Vlak bij het station en op loopafstand van het centrum en het strand. Het hotel is modern en schoon. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Zo heeft iedere suite een keukentje met magnetron en een waterkoker.

• Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
SUITENOVOTEL, Front Office Manager van Novotel Suites Malaga Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

Dear André L,

Thank you very much for taking the time to review the hotel. We are glad that you enjoyed your stay.

We hope to welcome you back.

Best regards.

Beoordeeld op 18 juni 2017

Ook dit jaar 5 nachtjes in dit hotel doorgebracht. Grote kamer met alle gemakken... Wel te zien dat het niet helemaal nieuw meer is. Maar prima geslapen. Lekker douchen onder de regendouche etc.
Bij het ontbijt viel mij op dat de medewerkers wat traag reageerden op storingen van het koffieapparaat of een verstopte jus d'organge. Er werd pas gehandeld na melding door een gast. Verder was het ontbijt prima (kosten eur 13,50).

• Verbleef: juni 2017, reisde alleen
SUITENOVOTEL, Front Office Manager van Novotel Suites Malaga Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2017

Dear TascoCapelle,

Many thanks for taking the time to review the hotel after your stay in our establishment.
We are glad that you enjoyed the hotel. Thank you for sharing your impression about the breakfast, we will share it with the rest of the team.

We hope to see you again.

Best regards.