Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een schitterende plek. Perfecte steak. Alleen de zelfberekende tip op de rekening is een onaangename verrassing bovenop de stevig geprijsde gerechten.....btw goede bediening, prima adviezen

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
ParadordeGibralfaro, Gerente van Parador de Malaga Gibralfaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2018

Geachte klant,

Heel erg bedankt voor het vertellen van je ervaring. We zijn blij om te weten dat het over het algemeen positief was, hoewel we niet begrijpen wat er met de fooi wordt bedoeld, aangezien de fooi nooit in onze factuur voorkomt, hier is het niet verplicht. Als je dit kunt verduidelijken.

Voor de rest hoop ik dat dit in de toekomst opnieuw gebeurt.

Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Onze kamer had een mooi uitzicht op de haven en industriële gebouwen van Malaga . S morgens wordt je wel gewekt door het draaien van de motor van de cruiseschepen en overzetboot zodat je het venster moet sluitenZoals steeds in de Paradores waren de bedden heerlijk . Er is genoeg kastruimte in de kamer . Op ons balkonnetje stonden een tafeltje met twee kuipzeteltjes . De badkamer is tamelijk verouderd , héél weinig licht en douchen moet je in het ( kleine ) bad , een inloopdouche zou beter zijn . Er liggen de nodige badproducten : shampoo , conditioner ,douchekapje zeep.badmantels en badsloefen
Op de voorlaatste dag vonden we een KAKKERLAK in onze kamer , toen we dit melden bij de receptie gaven ze ons als oplossing een andere kamer , om te verhuizen moesten we een “ viertal” uurtjes wachten maar moesten we wel de kamer ontruimen , want de volgende gasten moesten dan in onze kamer ( vd KAKKERLAK ) ....
Het ontbijt is uitgebreid met heerlijk versgeperst sinaasappelsap

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
ParadordeGibralfaro, Gerente van Parador de Malaga Gibralfaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2018

Dear Guest,
Firstly I would like to thank you for taking the time to write your opinion in relation to
your stay at the Parador de Gibralfaro.
It is important for us to learn from your experience so we can improve the quality of our services
for guests in order to offer you the best possible Paradores experience.
We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to
contact us should you require any other information.
We will be delighted to see you again soon!
Yours sincerely,

Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

In deze Parador hadden wij een kamer met uitzicht op Malaga en de zee, ronduit schitterend. Je moet er een wandeling berg af en berg op voor over hebben (naar de stad) om hier te verblijven, maar wij vonden het ‘de moeite’ waard. Ontbijt te duur voor wat je kreeg. Maar drankjes in de bar en op het terras daarentegen prima en goed betaalbaar. Beetje ouderwets qua sfeer misschien maar wij vinden dat heerlijk. Diner in restaurant prima. We hadden wat minder enthousiaste recensies gelezen maar dat herken ik niet. Voor een mooie start van je Andalusië reis prima verblijf!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
ParadordeGibralfaro, Gerente van Parador de Malaga Gibralfaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Geachte klant,

Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden. We zijn blij te weten dat u van uw verblijf genoten heeft en we hopen dat u ons op een dag opnieuw zult bezoeken.

bedankt en groeten

Beoordeeld op 18 februari 2018 via mobiele applicatie

Mooie parador: prachtig gebouw, knap uitzicht. Aangenaam verblijf gehad. Personeel was vriendelijk. Ontbijt heel lekker (minpuntje: de glazen bij het ontbijt waren niet allemaal even zuiver). Hier kom ik graag terug!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
ParadordeGibralfaro, Gerente van Parador de Malaga Gibralfaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2018

Geachte klant,

Bedankt voor het geven van commentaar op je ervaringen. We hopen dat je in de toekomst weer terug wilt komen naar ons huis.

groeten

Beoordeeld op 3 december 2017

De ontvangst kon beter, wij hadden een kamer met twin bedden gereserveerd maar dat bleek niet goed doorgekomen. Hierdoor moesten we wachten, wat niet erg is als dit wordt goedgemaakt met een verontschuldiging, een goed welkom of een welkomstdrankje. Maar we kregen eerder het gevoel dat we blij mochten zijn om een kamer te krijgen in plaats van dat het hotel blij was met onze reservering.
De kamer was fijn, groot, er was een zitje en een balkon met fantastisch uitzicht. De bedden en het beddengoed zijn altijd heerlijk in alle Paradores :) Ook het uitchecken ging weer wat minder, er werd niet gevraagd of wij het naar ons zin hadden gehad, men wenste ons geen goede reis, we werden niet bedankt voor ons verblijf. Jammer!

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
ParadordeGibralfaro, Gerente van Parador de Malaga Gibralfaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2017

Dear Guest,
Thanks a lot for your opinion. We will try to improve what you tell us. We hope however you enjoyed your stay and decide on your next trip to our city to stay at our parador.

regards,