Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

De lobby, patio, ontbijtruimte, Resto, ... is prachtig ingericht. Het personeel is super vriendelijk zonder opdringerig te zijn.
Iedereen spreekt goed tot zeer goed Engels. Er is een heerlijk en kwalitatief ontbijtbuffet dat dagelijks deels wisselt van gerechten.
Er is een Rooftop zwembad met gratis handdoeken. Ideaal om even te verpozen en te genieten. De prijzen in het restaurant zijn zeer goed. Goedkoop zelfs naar Belgische normen.
Het hotel ligt in het centrum. Met privé parking. Alles op wandelafstand.
Niks van lawaaihinder ondervonden.
Kortom dit hotel is zeker een aanrader tijdens je verblijf in Malaga.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 22 mei 2019

Heel mooi hotel! Mooie kamers! Proper!
We hebben er heel goed geslapen. Het ontbijtbuffet was heel gevarieerd. Het personeel heel vriendelijk. Juist spijtig dat de deur van de douche niet goed dicht ging waardoor onze badkamer na een douche volledig onder water stond.
Maar dit was een prachthotel!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 3 april 2019 via mobiele applicatie

Ontvangst en rest van verblijf was uiterst vriendelijk/gastvrij.
Prachtige opgravingen onder het hotel (te bezichtigen).
Ruime kamers, luxe badkamer.
Alles van alle gemakken voorzien.
Centrum om de hoek.
De moeite waard!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 16 januari 2019

Het hotel is zeer goed gelegen maar is zeker geen vijf sterren waardig.
Het is nu het vierde jaar op rij dat we dit hotel boeken maar ik denk dat dit de laatste keer zal zijn. Elk jaar gaat er iets mis. Deze keer hadden we op een avond géén warm water !!
Bovendien is er het nachtlawaai rond het hotel. Gedurig wordt je wakker van de herrie en is het moeilijk om de slaap te hervatten.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 12 november 2018

Zeer mooi hotel en mooie ruime kamers. Kamers mooi ingericht en zeer proper. Ook zeer rustig wij hebben totaal geen last gehad van lawaai ... Vlak bij oude stad maw op wandelafstand van alles. Zeer vriendelijk personeel.... ik ga zeker nog eens terug ;-)

Datum van verblijf: november 2018