TripAdvisor

di 22-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 2.850 Restaurants in Malaga
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je niet weerhouden door de plek in de drukke straat. Wij hebben genoten. Het eten was heerlijk en enige aanpassingen ivm met een dieet werden met alle liefde gedaan. Hele professionele en vriendelijk bediening. Wij raden dit restaurant zeker aan.

Datum van bezoek: september 2019

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je niet misleiden door de locatie, deze Winebar is Superb! Er zijn slechts zo’n 15 zitplaatsen en reserveren is dus belangrijk! Onze serveerster sprak niet zo heel goed Engels en daardoor was er wat misverstand over de bestelling (iets teveel ham en kaas als voorgerecht) maar het is verder helemaal goed gekomen! Wij hebben een selectie van kaas en Iberico ham als vooraf gegeten en daarna de Serviche (vis) en de Tataki. Het laatste gerecht was zo bijzonder! Een explosie van smaken. Geweldig! Een toprestaurant en meer dan de moeite waard!

Datum van bezoek: september 2019
23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas comme il faut: beperkte kaart met focus op kwaliteit, zowel voor de tapas als voor de wijnen. Vriendelijke uitbaters met kennis van zaken. Echt een culinaire aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
7 juli 2019 beoordeeld

Lekker gegeten en leuke bediening. Aparte gerechten. Iets dure wijn (voor malaga), maar zeker de moeite waard. Gratis dessertwijntje maakte het helemaal af

Datum van bezoek: juli 2019
14 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten deze zaak na de goede kritieken gelezen te hebben. We kunnen deze alleen maar beamen. Prettige ontvangst, zeer goede uitleg over de gerechten en wijnen. Het eten was geweldig smaakvol. Voor ons een dikke 5!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Anyway WineBar bekeken, bekeken ook

In Anyway WineBar geweest? Deel je ervaringen!