“Prachtige tapasbar met heerlijke tapas”
Beoordeling van Fonzo

Fonzo
Geclassificeerd als nr. 213 van 2.846 Restaurants in Malaga
Beschrijving: Gezellige bar met heerlijke huisgemaakte gerechten aan een voordelige prijs. We gebruiken enkel verse en lokale ingrediënten voor onze gerechten en hebben een mooie selectie aan wijnen, vermuts, artisanale bieren, gins and likeuren. Kom gerust binnen voor een drankje en vraag een vertaling van de menu aan de barman, we spreken Nederlands!
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd als ik in Málaga ben dan ga ik zeker langs bij fonzo om te proeven van hun heerlijke huisbereide tapas. De kaart wordt ook regelmatig veranderd dus er is altijd iets nieuws om te proberen en het is altijd overheerlijk. Een must visit als je in Málaga bent!

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er nu meerdere keren geweest. De steeds wisselende kaart biedt louter aparte kleine gerechten. De smaak is werkelijk erg goed.

De inrichting is creatief, kleurrijk en vrolijk. Er is veel te zien. Je zit best lekker op de barkrukken. Aan de bar zittend blijkt ook de gastvrijheid helemaal in orde.

Wij kunnen het iedereen die ‘iets anders’ wilt proeven, van harte aanbevelen!

Datum van bezoek: mei 2019
19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Paar dagen weggeweest met een vriendin in een appartement. Dit restaurantje zat onder ons appartementen complex, eerste dag zagen we al dat het er super gezellig uit zag! Dag er na zijn wij er gaan eten. Super leuk en creatief ingericht met heerlijke superfood tapas hapjes! We hadden een toast met hummus en avocado, fantastisch! Ook veel keus uit allemaal verschillende soorten speciaal bier.

Datum van bezoek: juli 2019
30 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn dochter om een uur of 22.30 een paar kleine hapjes gegeten bij Fonzo. Was erg geslaagd! Het mini bar/restaurantje was al behoorlijk vol (veel bezoekers nemen er een drankje, maar besluiten dan toch er staande ook een hapje bij te nemen), maar we konden nog net aan de bar zitten. We bestelden 3 tapas voor ons samen en ze waren alle drie erg lekker. De pasta met basilicum en broccoli vond mijn dochter fantastisch, ik was erg weg van de mejadra, een mengsel van bruine rijst en linzen, met yoghurt komkommer en granaatappelpitjes. De combi met in elk geval komijn en kaneel was echt erg lekker! De lamsgehaktballetjes met Vermouth in een groente prutje vonden we beide overheerlijk. Met wijn erbij en flesjes water, waren we 18,- kwijt voor ons samen. Ook nog eens heel vriendelijk geprijsd! Het barretje is ook nog eens erg grappig ingericht, met kleurrijk behang allerlei frutsels en speelgoed aan de muur en op de bar. Leuk om te zien!

Datum van bezoek: juni 2019
10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er nu twee keer geweest. De steeds wisselende kaart biedt louter aparte kleine gerechten. De smaak is werkelijk erg goed.

Wij kunnen het iedereen die ‘iets anders’ wilt proeven, van harte aanbevelen!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Fonzo bekeken, bekeken ook

Malaga, Costa del Sol

In Fonzo geweest? Deel je ervaringen!