RVH1967
Zuid-Holland, Nederland

Goed hotel

Beoordeling van Campanile Malaga
4,0 van 5 bollen3 mei 2022 beoordeeld
Dicht bij het vliegveld maar toch even zoeken om er te komen. Genoeg parkeerplaats, Snelle vriendelijke incheck. Goede wifi, Mooie grote kamer met grote badkamer en goede douche. Airco deed het goed. Goed bed en zeer goed geluidgeïsoleerd. Ontbijt redelijk in wat ongezellige ruimte. Al met al goed om te overnachten na/voor een vlucht.
Datum van verblijf: mei 2022
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Julio Martinez, Director General van Campanile Malaga, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 14 mei 2022
Dear RVH1967,

First of all, thank you for the time you have invested in sending us your comments. We are pleased to know that you have had a pleasant stay with us and that the service offered has lived up to your expectations. We hope to have you back soon with us.
  • Melia.com
  • Vio.com
6.8 km van Campanile Malaga
Meer hotels in Malaga bekijken
Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hotel dicht bij vliegveld, reden waarom we hier verbleven.
Voldoende parkeerplaatsen.
Functioneel ingericht.
Goede voorzieningen op kamer.
Vlotte incheck.
Let op: restaurant was ‘s avonds niet open in het weekend.

Datum van verblijf: september 2019
Julio_General_Man, Director General van Campanile Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2019

Dear Jeroen,

Thank you very much for sharing your valuable feedback with us. We are happy to know you had a nice stay in our hotel. Your comments help us to continually improve our service. We hope see you soon in Campanile Malaga

Best regards,

Beoordeeld op 11 juni 2017

Dit hotel geboekt omdat onze vlucht al om 10 uur vertrok.
Hotel is netjes en relatief dichtbij malaga airport. Echter is er geen shuttledienst naar het vliegveld. Gemiste kans. Taxi kost al gauw €20,-. Ontbijt was prima en al vanaf 6.30 uur. Kamer is functioneel en strak ingericht. Douche en wifi waren super.

Datum van verblijf: juni 2017
Julio_General_Man, Director General van Campanile Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2017

Dear beumeroy,

Thank you for sharing with us your experience after your stay in our hotel. We appreciate that your stay was good and that you enjoyed our facilities.

We hope to see you soon in our stablishment.

Kind regards

Beoordeeld op 28 november 2016

Campanile Malaga airport ligt zoals de naam al zegt dicht bij het vliegveld. Ook om het centrum van Malaga te bezoeken is het een prima hotel. Bus stopt vlak bij het hotel. Op woensdagavond is er een wijnproeverij in het hotel. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

Datum van verblijf: november 2016
Julio_General_Man, Director de Recepción van Campanile Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2016

Dear ingjo,

Thank you very much for sharing your experience in our hotel. We are glad to know that you had a good stay and that you enjoyed all the facilities we provide including the wine tasting that we had during November 2016 (we will repeat it sometime next year).

We hope to see you soon in our hotel.

Regards

Beoordeeld op 17 mei 2016

Ons kamer rook naar sigaret. we hebben het raam opengelaten maar de geur was al ingetrokken in de gordijnen. De deur van de badkamer ging ook niet helemaal dicht waardoor er badkamer geur kwam in de kamer.

Kamertip: Vraag vooraf een kamer voor niet-rokers.
Datum van verblijf: maart 2016
Julio_General_Man, Gerente van Campanile Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2016

Dear 462ismaile,

First of all, we would like to thank you for posting a comment about your stay in our hotel.
We regret you had problems with the cigarrette smell in your room. Although most of our rooms are non-smoking, we cannot control what the previous guests do in the rooms.
We would have prefered that you told us about this inconvinience while you were staying with us so we could have given you another room.
However, let us apologise for all hte inconviniences.

Kind regards,

Beoordeeld op 22 augustus 2015 via mobiele applicatie

Iets of wat verscholen achter kantoren ligt het Campanile Hotel.
Het navigatiesysteem bracht ons er feilloos naar de straat maar het gebouw is niet zo snel als hotel te herkennen
Parkeren is er goed. Het hotel is modern van inrichting en heeft een restaurant. WiFi was goed en het ontbijt had ruime keuze.
Bedden zijn goed en de kamer licht en modern.

Datum van verblijf: augustus 2015
Julio_General_Man, Gerente van Campanile Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2015

Dear Willem S,

First of all, thank you for posting a comment about your stay at our hotel.

As far as we see, you enjoyed your stay although you had some problems finding us. I hope this fact will not keep you away from booking with us again.

We expext tou see you again in any of aour Campanile Hotels around Europe!

Yous sincerely,