“Heeeeeerlijk!”

di 15-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 25 van 2.846 Restaurants in Malaga
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas was onze maag te klein, ik had het bord wel willen aflikken. Wat een lekker eten!!! Absolute aanrader! Het straatje is wat 'uit de loop' maar de liefde van de eigenaren en het personeel voor dit restaurant, proef je gewoon!!!

Datum van bezoek: september 2019

30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier twee keer gegeten tijdens onze vakantie in Malaga. Echt twee keer enorm lekker gegeten tegen een hele goede prijs!! De gerechten zijn fantastisch opgemaakt, smaken geweldig en de bediening is super!!

Datum van bezoek: juli 2019
9 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt buiten de drukke toeristische straten waardoor je het niet meteen zal tegenkomen. Super lekker gegeten (tapas en hoofdgerecht). De stijl is tussen Spaans en Frans dus een mix tussen traditioneel en modern/verfijnd. Personeel was ook heel vriendelijk en de bediening was top. Er kwam tijdens ons avondmaal ook een groepje toeristen met gids voorbij dus we hebben nog kunnen meegenieten van wat uitleg over de geschiedenis van Malaga Wij zouden hier zeker nog eens gaan!

Datum van bezoek: juli 2019
2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nav recensies op Tripadvisor hier terecht gekomen. Hartelijk ontvangst door de ober. Lekker vlotte bediening, zeer gastvrij en behulpzaam. De gerechten waren stuk voor stuk fantastisch. Ruime keuze aan wijnen (we hebben de keuze van de ober gevolgd, maar die wijn werd niet door iedereen gewaardeerd). Maar al met al een goede keuze qua restaurant. leuk restaurant, heerlijke gerechten en meer dan goede prijs/kwaliteit. Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2019
28 mei 2019 beoordeeld

Erg lekker gegeten. We hebben met 6 man alle gerechten gedeeld, en de timing van het uitserveren was erg goed. Leuke obers, en gewoon goede service!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Buenavista Gastrobar & Tapas bekeken, bekeken ook

In Buenavista Gastrobar & Tapas geweest? Deel je ervaringen!