TripAdvisor
Malaga
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk gegeten, gezellige locatie”
Beoordeling van Granada 17

Granada 17
Geclassificeerd als nr. 2.143 van 2.852 Restaurants in Malaga
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met een groep dames heerlijk gegeten bij Granada. Het personeel loopt hard, maar is wel wat onderbezet en mist daardoor soms wat aandacht voor de klant. Desondanks hebben we gezellig zitten tafelen, met leuk uitzicht op een gezellig pleintje. Wij hebben met elkaar allerlei gerechten gedeeld (zalmtartaar, groene asperges, kabeljauw, ceasarsalad, wok kip) en vonden alles even lekker, smakelijk en mooi opgemaakt.

Datum van bezoek: september 2019

27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Snel geholpen, prima drankjes, echter onpersoonlijk. Bediening kan veel beter. Gekozen om hier niet te eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten en bediening was prima, eten was wel erg duur voor wat je kreeg.
Zit wel op n leuk punt in het centrum, maar voor dit geld heb je meer keus in Malaga.

Datum van bezoek: juni 2019
4 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel was onaardig en leek erg gehaast terwijl het op het terras helemaal niet druk was. Werden een aantal keer afgekat. De sangria leek uit een pak te komen, zat een rare bijsmaak aan. Toen we ons drankje op hadden kwam er geen personeel naar ons toe. Op gegeven moment zelf opgestaan en naar de bar gelopen om te betalen, maar dat kon ook niet op de één of andere manier. We hadden nog kleingeld over die we als fooi wilden geven, maar dat wilden ze niet aannemen. Zeker geen aanrader. Slechte service!

Datum van bezoek: juli 2019
25 juni 2019 beoordeeld

Verschrikkelijke eigenaar!! We kwamen om 1u aan, mochten nog iets bestellen maar omdat wij te leuk & gezellig waren moesten we oprotten en mochten we niks meer bestellen. We dachten nog dat hij een grapje maakte, maar hij is niet grappig dus we moesten echt weg. Nog nooit zo slecht behandeld, eigenaar is echt niet geschikt voor horeca! Na een uur (rond 2 uur) toen zij en de naastgelegen tentjes gingen sluiten was er veel commotie rondom een andere groep, die door hem waren opgelicht. Advies: kei hard voorbij rennen!!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Granada 17 bekeken, bekeken ook

In Granada 17 geweest? Deel je ervaringen!