“Prima voor een drankje”
Beoordeling van El Imperdible restaurante

El Imperdible restaurante
Geclassificeerd als nr. 436 van 2.846 Restaurants in Malaga
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gegeten hier, maar uiterst vriendelijk onthaald. De uiterst vriendelijke bediening gaf zelfs aan dat hij uit de buurt kwam en hem altijd konden roepen als we vragen hadden over deze wijk!

Datum van bezoek: september 2019
Vito R, Director de Relaciones con Clientes van El Imperdible restaurante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Thank you very much, looking forward to hosting you again. This time for dinner, and then drinks

9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze kijken je niet aan en doen alsof je er niet bent als je wat wilt bestellen terwijl het heel rustig is

Datum van bezoek: juni 2019
14 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In Malaga zijn veel goede restaurants. Goede indruk maar toch geen aanrader. Geen uitdagende kaart. Onze risotto was goed van smaak. De wijn was niet geweldig maar dat kan toeval zijn.
We verblijven hier een paar weken om de hoek maar zullen niet terugkeren naar dit restaurant.

Datum van bezoek: januari 2019
Vito R, Director de Relaciones con Clientes van El Imperdible restaurante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2019

Hi there AKHW

We know there are plenty of good restaurants in Malaga, and obviously we cannot be everybody's cup of tea, but you give no reasons whatsoever when it comes to not reccomending us. Thank you nevertheless for taking your time to write a comment.

10 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier twee keer wezen ontbijten en het was echt super lekker. De prijs kwaliteit verhouding is top. Voor een pistolet met beleg betaal je maar €1,20! Ook de koffie was maar €1,20! Verder is de kaart alleen in het Spaans en de bediening is erg vriendelijk. Het is echt een leuke plek voor een goed Spaans ontbijt.

Datum van bezoek: januari 2019
Vito R, Director de Relaciones con Clientes van El Imperdible restaurante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2019

Our breakfast offers the best in this area of town. Thank you very much for sharing your experience.

19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 3 personen gegeten in dit restaurant: op alle fronten slecht ! Klant is hier zeker geen koning, met een klacht terplaatse aan tafel doet men niets. Op een vrijdagavond geen manager aanwezig, geen kok met een toelichting gezien.. Bijgevoegde foto van een zogenaamde Spare-rib zegt genoeg. WEGBLIJVEN !

Datum van bezoek: oktober 2018
Vito R, Director de Relaciones con Clientes van El Imperdible restaurante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2018

Why?
No reasons given whatsoever for your fantastic review, no clue of what you are complaining about...

Reizigers die El Imperdible restaurante bekeken, bekeken ook

Malaga, Costa del Sol

In El Imperdible restaurante geweest? Deel je ervaringen!