Beoordeeld op 24 oktober 2019 via mobiele applicatie

Heel schoon hotel! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime moderne kamer met badkamer voorzien van stort douche. Lekker ontbijt, ruime keuze. Hotel ligt aan een drukke weg, wel oordopjes meenemen om rustig te kunnen slapen.Op loopafstand van het centrum. Aanrader dit hotel, genoten!

Datum van verblijf: oktober 2019
Laura D, Director General van Casual del Mar Málaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2019

Hello,

Thank you for your comment and for sharing your experience. It is very important for us to know that you felt good during your stay. We hope you took a nice memories.
We will be waiting for you next time.

Kind regards.

Beoordeeld op 28 april 2019

Het hotel heeft een leuke stijl. Ik had me verheugd op fotobehang, maar elke kamer schijnt een eigen stijl te hebben. Alles ligt op 1 verdieping boven op de supermarkt Más. Het ontbijt is prima met enkele broodjes, roerei, zoetigheden. De badkamer had een regendouche en gewone douche, geen bad of bidet. Zag er strak uit, was heel fijn.
Het is ca. 10 min lopen naar het centrum en 15 min. naar het strand. De receptie is vriendelijk. Het hotel ligt heel dichtbij het treinstation met trein C1 van en naar het vliegveld. Het ligt ook dichtbij een groot busstation. Beetje gehorig inderdaad. Het ligt niet aan een drukke straat, wel naast een school.

Datum van verblijf: april 2019
Laura D, Director General van Casual del Mar Málaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Thanks a lot for your review, Ingrid.
We are happy that you liked the hotel and enjoyed your stay with us.
Your review will be very helpful for our future guest.
We hope you come back very soon!!

Beoordeeld op 20 december 2018

De ontvangst bij Casual Malaga was hartelijk en je voelde je meteen welkom. De kamer was ruim, met airco, koelkast en een mooie, ruime douche. Alles wat je nodig hebt! Het hele hotel was netjes en schoon. Het ontbijt was goed in een mooie ontbijtruimte. De ligging van het hotel t.o.v. stations en centrum mag je ideaal noemen. Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: december 2018
Laura D, Director General van Casual del Mar Málaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2019

We zijn erg enthousiast om te weten dat je van het verblijf genoten hebt! Bedankt dat je voor ons hotel hebt gekozen en een deel van je tijd hebt besteed aan het delen van je indrukken. We hopen je weer te zien als je ooit naar de stad terugkeert!

Vriendelijke groeten,

receptie Casual del Mar Málaga

Beoordeeld op 25 november 2018

prijs kwaliteit top. Kamers proper . Ontbijt verzorgd met uitgebreide keuze. Vriendelijke receptie. Ligging beetje minder omwille van werken die er gaande zijn in de omgeving, maar toch op wandelafstand van centrum.

Datum van verblijf: november 2018

Geachte klant Bedankt voor uw opmerkingen.
We zijn erg blij om te lezen dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft. Als u naar onze stad terugkeert, aarzel dan niet om ons te bellen.

Vriendelijke groeten,

receptie
Casual del Mar Málaga

Beoordeeld op 20 november 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn hier 1 nachtje geweest voor de doortrek door Andalusië. Het is een prima hotel! Leuk aangekleed en vriendelijk personeel! De kamer waar wij sliepen was alleen een beetje gehorig... Ontbijt was lekker! :)

Datum van verblijf: november 2018

Bedankt voor uw opmerkingen. Dat zijn we
verrukt dat je het leuk vond
ons hotel en het personeel.

We doen alles
mogelijk om een
rustig verblijf, dus
Onze excuses voor het lawaai dat u had tijdens het verblijf.

We hopen je snel weer te verwelkomen.

receptie