“Prima Noodles!”
Beoordeling van Udon Malaga

Udon Malaga
Geclassificeerd als nr. 465 van 2.846 Restaurants in Malaga
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon goede noodlesoep en heerlijk gyozas. Ingrediënten zijn vers. Bediening heel aardig en ook nog eens op een leuke locatie!

Datum van bezoek: september 2019

16 januari 2018 beoordeeld

Het was al na 23:00 uur en we hadden nog niet gegeten. De binnenstad was rustig op maandagavond en alleen een paar terrassen waar drank geschonken werd waren wat drukker. De restaurants waren allemaal aan het afsluiten. Wij zijn toen bij Udon binnengelopen en waren nog van harte welkom. Wij hebben daar goed gegeten en doordat het voorgerecht lauw werd gebracht, hoefden wij dit niet te betalen. Waarvoor onze dank.

Datum van bezoek: januari 2018
UDON_N00dle_Bar, Director de Relaciones con Clientes van Udon Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2018

Thank you very much Hans H,

we are really happy that you have enjoyed the experience at UDON and our menu of noodles and izakayas.

We hope that you will visit us again soon!

Best regards,

21 oktober 2017 beoordeeld

Als grote noodel-fan stond Udon al een tijdje op ons verlanglijstje. En dat hadden we ook beter zo kunnen laten. Niet dat de noodels echt slecht waren, maar in Japan zou zo'n restaurantje het geen week overleven. We hebben ook nog even iets anders geprobeerd maar ook dat was ver onder de maat. Gewoon voorbijlopen dus.

Datum van bezoek: oktober 2017
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog even laat in de avond twee noodel soepjes gehaald, erg lekker en snel klaar! Redelijke prijs voor een verse noodel soep

Datum van bezoek: september 2017
UDON_N00dle_Bar, Director de Relaciones con Clientes van Udon Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2017

Thank you very much Danny R, we are really happy that you have enjoyed the experience at UDON Málaga and our menu of noodles and izakayas. We hope that you will visit us again soon!

Best regards,

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles wat wij hier hebben gegeten was heerlijk! Zowel de noedels, als de Gyoza pasteitjes. Een perfecte stop voor een lunch. Helaas zijn de porties van de noedels alleen niet super groot en gezien de prijs verwacht je dit eigenlijk wel. Dit is jammer, maar verder echt niks op dit restaurant aan te merken!

Datum van bezoek: augustus 2017
UDON_N00dle_Bar, Director de Relaciones con Clientes van Udon Malaga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2017

Thank you for your visit wanderlust1993x,

We are very happy taht you has enjoyed the visit and our menu of noodles, rice and izakayas. We hope that you will visit us soon and continue discovering our carte.

Best,

Reizigers die Udon Malaga bekeken, bekeken ook

Malaga, Costa del Sol

In Udon Malaga geweest? Deel je ervaringen!