TripAdvisor

vanaf US$ 39,79
Meer info
Beoordeeld op 13 september 2019
Beoordeling van: Fietstocht door Málaga

Vandaag heb ik samen met mijn moeder een leuke fietstour gedaan door Malaga. Onze gids was Linde, ze heeft veel en leuke informatie☀️. De fietstour is zeer zeker om aan te raden!

Datum van activiteit: september 2019
KayMalaga, Propietario van Malaga Bike Tours & Rentals by Kay Farrell, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Fijn om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad op de tour! Dank voor het achterlaten van deze recensie en de aanbeveling! Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Fietstocht door Málaga

Eerder al fietstochten gedaan in andere Europese steden, altijd weer leuk om zo’n stad te ontdekken. Onze gids Annet deed het erg leuk en met veel enthousiasme. Ondanks dat ze hier zelf nog niet heel lang woont heeft ze veel kennis over de stad.

Bedankt voor het achterlaten van deze recensie! Graag horen wij wat we volgende keer beter kunnen doen om 5 sterren te krijgen! Graag tot de volgende keer.

Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Fietstocht door Málaga

Via Baja Bikes deze tour geboekt. Fietsen zijn prima om in de stad mee te fietsen. Zadels worden op maat gezet. Wij hadden de gids Annet, erg enthousiaste gids en wist veel te vertellen. Je fietst langs alle hoogtepunten in de stad. En krijgt ook de nodige info en uitleg. Stop bij de overdekte markt erg leuk en je krijgt tijd om rond te lopen. Je eindigt bij strand/haven. Je krijgt een goede indruk van de stad, en het is een leuke activiteit!

Dank je wel voor de review. Graag horen wij wat we nog beter hadden kunnen doen om de 5 sterren te krijgen. Tot volgende keer!

Beoordeeld op 5 september 2019
Beoordeling van: Fietstocht door Málaga

Onze begeleiding van gids Linde samen met twee andere stellen een heerlijke fietstocht door Malaga gemaakt. Drie uur langs diverse locaties met een leuke en interactieve toelichting door Linde. Een goede start van onze dagen in Malaga met veel tips en adviezen. Aanrader.

Datum van activiteit: september 2019
KayMalaga, Propietario van Malaga Bike Tours & Rentals by Kay Farrell, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Bedankt voor het achterlaten van deze recensie en de aanbeveling! Leuk om te horen dat jullie genoten hebben op de tour met Linde! Graag tot de volgende keer!

Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Fietstocht door Málaga

Ontzettend leuke tour gegeven door ned gids Jill. Zeer enthousiast, leuk en aardig !
Daarna de highlights zelf nog bezocht
( bijv het kasteel).
Aanrader !

Fijn om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad op de tour met Jill! Dank voor het achterlaten van deze recensie en de aanbeveling! Tot de volgende keer!