“Relaxte fietstocht door Malaga”

Malaga Bike Tours & Rentals by Kay Farrell
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 29,58*
Vanaf
Alternatieve Malaga fietstocht
Geclassificeerd als nr. 1 van 85 Outdooractiviteiten in Malaga
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: Kay Farrell startte Málaga Bike Tours & Rentals in de lente van 2008. Het fietsbedrijf met de meeste ervaring in Málaga! Onze fietstour is de perfecte manier om in een paar uurtjes Málaga te leren kenen. Enthousiaste gidsen laten je Málaga zien op een persoonlijke en luchtige manier, alsof je door een vriend word rondgeleid! Naast onze tours kun je bij ons stadsfietsen, trekking bikes, mountainbikes, kinderfietsen en kinderzitjes huren.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
1 juni 2018 beoordeeld

Kay F, Propietario van Malaga Bike Tours & Rentals by Kay Farrell, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

30 mei 2018 beoordeeld

28 mei 2018 beoordeeld

Kay F, Propietario van Malaga Bike Tours & Rentals by Kay Farrell, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

27 mei 2018 beoordeeld

Prima rondleiding per fiets gehad van Laura. Ze vertelde enthousiast bij elke plek waar we stopten iets leuks en historisch over Malaga, waarbij ze met behulp van vragen het interactief deed. De rondleiding is ook goed te doen voor niet geoefende fietsers: de route is vrijwel vlak en er zijn voldoende stops. Fietsen zijn in prima staat. Route is mooi en gevarieerd. Eerst reden we door het oude centrum van Malaga waarbij het beeld van Picasso op een bankje, vlak voor zijn geboortehuis, indruk maakte. Daarna reden we door het authentieke visserswijkje en langs de zee en de haven. Mooie vergezichten langs de hele kust maakten duidelijk hoe lang de kustlijn van Malaga is. Laura deed haar best om ons drie uur lang een mooie ervaring te laten beleven. Zeer de moeite waard. Dank je wel Laura !

Bedankt voor de mooie en uitgebreide review! Tot de volgende keer in Málaga!

Bekijk meer beoordelingen
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sjors heeft ons gedurende 3/3,5 uur meegenomen door Malaga. Je ziet diverse highlights en stopt daar om achtergrond informatie te krijgen. Hij wist veel te vertellen over de stad en nam de tijd. De groep bestond uit 14 personen.

De lunch viel ons wat tegen. Het was vooral niet heel veel en redelijk simpel in verhouding tot wat je betaald. Dit vonden we jammer want je kan zo lekker eten in Malaga!

Aanrader!

Bedankt voor de review Tommy! Tot de volgende keer in Málaga!

Reizigers die Malaga Bike Tours & Rentals by Kay Farrell bekeken, bekeken ook

In Malaga Bike Tours & Rentals by Kay Farrell geweest? Deel je ervaringen!