Paul B
Alkmaar, Nederland

Prima hotel voor 1 nacht. Voor doorreis naar andere steden of naar het vliegveld.

3,0 van 5 bollen20 apr 2024 beoordeeld
voor 1 nacht geboekt. Prima nette ontvangst, nette kamer en prima bedden. Niet echt gezellig, maar wel heel druk bezet. Ontbijt was goed. Bijna te weinig tafels.
1 opmerking. Heel dicht bij het vliegveld was het niet. Je hebt de taxi of bus echt nodig. Bus is 4 euro p.p. maar je krijgt van het hotel de kaartjes vergoed!
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: orienteer je goed als je van het vliegveld komt. Er is op het vliegveld een informatiebalie.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Melia.com
  • Vio.com
8.2 km van Holiday Inn Express Malaga Airport, an IHG Hotel
Meer hotels in Malaga bekijken
Beoordeeld op 5 mei 2023

Goed Hotel met prima inclusief ontbijt. Vriendelijk personeel en een bar s avonds. een prima locatie om te verblijven bij aankomst of vertrek uit malaga. Het Hotel ligt overigens ook strategisch om meet vand eomgeving te zien

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 30 december 2022

Het hotel is inderdaad dicht bij de luchthaven. Men moet echter over een slecht, smal weggetje rijden tussen honderden geparkeerde wagens en aankomend en vertrekkend verkeer om uiteindelijk aan het hotel te geraken. Op de kamers is weinig aan te merken. Toen we bij aankomst, 's avonds in het "restaurant" v/h hotel gingen eten, was het gewoon chaos. Het personeel kon blijkbaar de bestellingen van 16 personen niet aan ! Er was nochtans op gelet om niet te veel verschillende menu's te kiezen, maar het mocht niet baten ! De steaks (allemaal hetzelfde uitgebakken) met pepersaus werden opgediend zonder saus. Bij navraag, verdween het personeel naar de keuken, maar de saus kwam er niet. Er werd ons toen gevraagd indien we nog wat patatas fritas wilden, maar die werden uiteindelijk ook niet gebracht. Bij uitchecken kon voor onze groep geen bagageopslag worden voorzien. dit werd uiteindelijk opgelost door alle bagage op één kamer te laten. Ontbijt was oké, maar door de hoeveelheid gasten was het zoeken naar een vrije; lees vooral afgeruimde tafel. Kortom, het restaurant in het algemeen is geen aanrader.

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 12 september 2022 via mobiele applicatie

Op zoek naar een hotel vlakbij het vliegveld op loop afstand? Dan moet je hier logeren zeggen ze bij Hollyday Inn…. Nou vergeet het maar! De taxi moesten we nemen.
Na ons beklag bij de receptie kregen we een drankje aangeboden ( niet gekregen dus) voor het “ongemak “.
De kantine, restaurant, zaal, hoe je het ook maar wilt noemen was kaal, gehorig en zo ongezellig!
De serveerster vriendelijk maar prak nauwelijks Engels, deed haar best maar heeft nog heel veel te leren. Een fles warme wijn openen lukte niet eens.
Het bed was te smal waardoor je heel onrustig slaapt. Kortom gewoon niet hier logeren voor 200 euro! Schandalig om zo’n bedrag te durfen vragen.

Datum van verblijf: september 2022
Holiday Inn Express Málaga Airport, Dueño van Holiday Inn Express Malaga Airport, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2022

Dear FellowTraveler714908,
Thank you very much for your comments and sorry for all the troubles you have been passed. We would like to tell you that we never have announced to offer a Shuttle bus service. If you reserve the room at our webpage www.ihg.com there you will find detailed information to arrive or depart from our hotel (by public bus for 4.00 € per person, UBER or Taxi for 12.50 € during the week from 07:00 am on. We know that the prices were higher than normal because of the events, several fairs and the good weather in Málaga but we are sure that you would have paid the double in Málaga city center. We are sure that our hotel was at the time you searched a room one of the cheapest onces (and with a higher quality than other hotels in Málaga).

We hope you will give us another chance in the future if you need accommodation in our area to show you how great our hotel really is and to can offer you a better room rate.

Please don't hesitate to contact me directly if you wish to discuss this case further (0034-952 248 500 or express.malaga@continentalhotels.eu).

We wish you all the best.

Sincerely Yours,

Maria Esperanza Ortega Arenas
Guest Service Manager

Beoordeeld op 10 september 2022 via mobiele applicatie

Omdat wij een vroege vlucht hadden boekten wij dit hotel omdat het op loopafstand gelegen zou zijn. Dat is het, maar dan wel 50 minuten. Het hotel heeft geen shuttlebus, je kunt een taxi bestellen. Deze was voor een ritje van 5 minuten duurder dan de taxi vanuit Malaga naar het hotel. De kamer is basic, een smal 2-persoonsbed, de airco was rumoerig. Er is een restaurant dat de uitstraling van een bedrijfskantine heeft, met dito gerechten. De broodjes op tafel moeten er al dagen gelegen hebben. Er was slechts 1 soort rode wijn, een Rioja die veel te warm geserveerd werd. De kamer kostte €190 voor 1 nacht, veel te duur voor dit 3e rangs hotel.

Kamertip: Het hotel zelf is te vermijden!
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 15 juni 2022 via mobiele applicatie

Als je vroeg moet vliegen is dit een handig hotel. Beetje lastig te vinden, maar de kamers zijn ok en schoon voor een fijne prijs. Je kan voor de deur parkeren op de privé parkeerplaats. Van het hotel naar de vertrekhal raad ik een taxi of Uber aan (5€)

Datum van verblijf: november 2021