Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Super hotel!

Zeer vriendelijk personeel. Wij waren met onze dochter van 3 maanden oud en kregen alle mogelijke hulp; zo werden de drinkflessen iedere ochtend schoongemaakt en kregen we extra water voor haar. Ook het zwembad is helemaal fijn. Verder hebben we om de beurt (vanaf 4 jaar entree) gebruik gemaakt van de Spa met massage ook deze was onvergetelijk!

Datum van verblijf: september 2018
GHMRSPA, Director de Relaciones con Clientes van Gran Hotel Miramar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018

Geachte heer Joepsweere,
Groeten uit het Gran Hotel Miramar!
Allereerst willen we u bedanken voor de tijd die is geïnvesteerd in het schrijven van deze opmerking. We zijn erg blij dat u en uw gezin hebben genoten van de faciliteiten die we aanbieden. Zoals u al zei, is ons personeel hoog gekwalificeerd om al onze klanten te dienen met de grootst mogelijke professionaliteit en respect. We hopen je snel weer te zien in ons hotel.

Beoordeeld op 24 augustus 2018

uitstekend hotel, alles top verzorgd, vriendelijk en behulpzaam personeel,van receptie tot poetspersoneel. uitgebreid ontbijt, dranken (vers fruitsap schijmwijn, koffie, etc... Enige minpunt waren de handdoekterroristen die ondanks de hotelvoorschriften 's morgens de beschikbare ligbedden inpalmden.

Geachte heer "gie63",
Groeten uit het Gran Hotel Miramar.
Het detail is voor ons een probleem waar we ons voortdurend op richten en proberen de verwachtingen van de gasten te overtreffen. We werken elke dag zodat de ervaring van onze gasten onvergetelijk is en dat we alleen bereiken met hooggekwalificeerde medewerkers. We hopen u snel weer bij ons te zien.
Een hartelijke groet

Beoordeeld op 23 augustus 2018

Het was heerlijk om in dit hotel te verblijven. Een aanrader wie van luxe houdt. Eten was top, hygiëne in de kamers en in het gehele hotel was perfect. Heerlijke kamer van alle gemakken voorzien. Wij komen zeker terug!

Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
GHMRSPA, Director de Relaciones con Clientes van Gran Hotel Miramar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2018

Geachte heer Slahsa466671,
Allereerst willen we u bedanken voor uw deelname aan deze positieve reactie. Zoals u weet is ons hotel bijna nieuw en na een korte tijd open te zijn, hebben we dankzij onze medewerkers en infrastructuren een referentiepunt bereikt aan de kust van Malaga. We werken elke dag zodat de ervaring van onze klanten altijd perfect is vanaf het moment dat ze binnenkomen tot ze ons hotel verlaten. Zoals u al zei, hopen we u snel weer hier te zien, zodat u nog een keer van uw huis kunt genieten.
Een hartelijke groet

Grand Hotel Miramar Team.

Beoordeeld op 18 augustus 2018

Mooi is het zeker.
Schoon ook.
Medewerkers doen vriendelijk, maar zijn ongeïnteresseerd in de gasten, opgeplakte glimlach en standaard tekst. Ieder doet zijn ding. Een deel van het personeel is de Engelse taal niet machtig. Bij de balies moet dan ook vaker een ander persoon gevonden worden om te communiceren. Tevens zijn de kamers zeer gehorig. De gesprekken van de kamers naast je zijn zowat te verstaan. Ook als er boven je een stoel wordt geschoven, wordt gedoucht of er loopt iemand voorbij op de gang krijg je dit allemaal mee. Zwembad pas om 11 uur open, als je later bij het zwembad komt liggen de stoelen vol handdoeken. Geen informatie over hotel en/of stad, dat mag jezelf uitzoeken. Alles is over de top geprijsd. Kwaliteit ontbijt is bij de firma met die toekan beter. O ja ook beetje zielig, na 12.00 u (uitcheck tijd) valt de WIFI weg.... Het zijn geen grote minpunten, maar voor deze prijs zou je wel verwachten dat het allemaal op orde zou zijn.

Datum van verblijf: augustus 2018
GHMRSPA, Director de Relaciones con Clientes van Gran Hotel Miramar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2018

Geachte heer "marionv531"
Groeten uit het Gran Hotel Miramar!
Bij de eerste normaal willen we je bedanken voor de tijd die je hebt besteed aan het schrijven van deze opmerking. We willen u graag vertellen dat ons hotel deel uitmaakt van het toonaangevende bedrijf Leading Hotels of the World, dat ons verplicht om bepaalde normen van luxe en kwaliteit te volgen, zowel met klanten als met de producten en infrastructuur die het hotel biedt. We zijn erg blij dat wanneer u naar het zwembad gaat u niet gemakkelijk een plaats kunt vinden, maar begrijp dat Gran Hotel Miramar in de zomer vele klanten verwelkomt die ook van het zwembad en de andere afdelingen van het hotel willen genieten. We willen u ook graag vertellen dat we een geweldig team van conciërges hebben die u kunnen helpen uw vakanties en bezoeken aan verschillende delen van Malaga te organiseren wanneer u maar wilt. Heel erg bedankt voor uw opmerkingen, help ons elke dag te groeien.
Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 17 juni 2018

Schitterende locatie direct aan het strand, vriendelijke medewerkers, schoon, mooie ruime kamers, heerlijk ontbijt, schoon zwembad, heerlijke stoelen rond het zwembad, goede service, prima restaurants,

Datum van verblijf: mei 2018