28 mei 2018 beoordeeld

Wij zitten in Malaga elk jaar in een hotel nabij, en hebben het Gran Hotel helemaal gereserveerd zien worden, dus we móesten het nu zelf meemaken! Wat een pracht en praal! Je blijft foto's maken. Ontvangs was erg vriendelijk en correct. Bij binnenkomst ben je gelijk onder de indruk van de mooie hal na de receptie. Onze kamer lag niet zoals geboekt op de bovenste verdieping, maar de kamer was zó mooi dat wij hierover niet wilden "klagen". We sliepen 5 nachten in een Deluxe suite met uitzicht op zee. Twee aparte kamers, een woon- en een slaapvertrek. Alles was even mooi. 2 tv's (die elke keer aan gingen als je binnen kwam) een prima werkende airco. Goed, breed bed waarop we heerlijk geslapen hebben. Totaal geen last gehad van eventueel geluid van buiten of dicht knallende deuren. Top! Het ontbijt was heerlijk. Ruim buffet, bediening snel en vriendelijk. Wij zaten elke dag buiten op het terras. Schoonmaak en turn-down service heel erg goed. Eén minpuntje, het zwembad was echt érg koud, en in het weekend was er geen stoel meer vrij toen wij om 15 uur wilden gaan relaxen nadat we de stad doorgelopen hadden. Als je ruim 1000 euro per nacht betaalt, wil je daar toch wel een plekje bij het zwembad voor kunnen bemachtigen. Verder niets dan lof over dit prachtig gerenoveerde hotel, heel veel aandacht voor details in het gebouw. Super luxe, maar zonder dat je je er ongemakkelijk bij zou gaan voelen. Lof voor het personeel bij het zwembad en de onderhoudsmensen. Heel attent om een hapje/drankje te krijgen bij het zwembad. Alles wordt er goed schoongehouden. Heerlijk!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel! Binnenkant is redelijk recent vernieuwd en wordt door de mensen goed onderhouden. Petje af! Schoon tot in de detail’s. Kamers zijn in de benedenverdieping erg ruim met een leuk terrasje in je eigen tuin. Ik vind dit leuker dan een balkon met uitkijk op de buren. (-; Ook rond het hotel is het prachtig vertoeven. De binnenplaats van het hotel is super relaxed en mooi authentiek ingericht. In de tuin van het hotel heb je een zeer leuk klein zwembadje met ruim wat ligstoelen en een bar. Het personeel is zorgzaam en wil je graag als klant van dienst zijn. Na drie dagen Malaga is dit toch altijd een leuk vertrekpunt voor wat tripjes richting de bezienswaardigheden van Malaga. Ik kom hier vast nog een keer langs!

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
GHMRSPA, Director de Relaciones Públicas van Gran Hotel Miramar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2018

Geachte heer Andreas L,

Groeten uit Malaga!
Allereerst bedankt voor de tijd die u hebt geïnvesteerd om ons uw opmerkingen te sturen.
We zijn blij om te weten dat u van uw verblijf genoten heeft en een unieke ervaring van ons hotel hebt opgedaan.

Bij Gra Hotel Miramar zijn we gericht op het overtreffen van de verwachtingen van onze gasten en opmerkingen zoals de uwe geven ons het gevoel dat we op de goede weg zijn.

We hopen u snel bij ons te ontvangen.

GHM

7 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben hier een nacht mogen slapen, wat een prachtig hotel op een prachtige locatie, op loopafstand van het oude centrum van Malaga.
De ontvangst was hartelijk, gelijk bij inchecken een cool drankje, altijd lekker na een vliegreis.
Je kan bij het hotel parkeren, kamers zijn ruim en schoon, wij hadden zeezicht.
En het ontbijt de volgende ochtend was super goed.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Geachte heer Jaco V,
Groeten uit Malaga!

Allereerst willen we u bedanken voor de tijd die u heeft doorgebracht met het verzenden van uw opmerkingen, het is erg waardevol voor ons.

Het is een genoegen om te weten dat uw eerste bezoek aan ons huis zo aangenaam is. Bij Gra Hotel Miramar zijn we gericht op het overtreffen van de verwachtingen van onze gasten en opmerkingen, aangezien die ons het gevoel geven dat we op de goede weg zijn.

We hopen u snel te ontvangen.

Quality Manager
GHM

24 april 2018 beoordeeld

Goed gelegen om de stad te verkennen, spijtig dat het buiten zwembad niet vewarmd is om na een stadverkenning eventjeste kunnen relaxen.
Het personeel is zeer bekwaam en vriendelijk.
De wellnes is enkel toegangkelijk als je extra betaald wat totaal klant onvriendelijk is.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Service uitstekend. Heerlijke koffie.
Wij waren wat na gaan tafelen in de ontvangsthal en waren onder de indruk van de mooie ruimte en dit prachtige hotel. Een parel aan de kust en dus ook aan te raden voor als u puur alleen wat wilt drinken op het buitenterras met zeezicht.

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden