“Fantastische vakantie!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Rotterdam
2 beoordelingen
“Fantastische vakantie!”
4 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in juli 2019

Met acht jong volwassenen twee weken in deze villa mogen verblijven. De locatie is fantastisch. Prachtig uitzicht vanaf het zwembad!
De villa geeft je vanwege de locatie een goed gevoel van privacy. De villa beschikt over alles wat je nodig hebt: airco in alle ruimtes, groot zwembad, , jaccuzi, ruime slaapkamers, ruime badkamers, genoeg zitgedeelten met een groep (buiten een gezellige ronde tafel, gezellig hoekje in de serre, grote eettafel in de keuken en ruime woonkamer), koelkast met gefilterd water en ijs. Buiten staat een ruime BBQ waar we veel gebruik van hebben gemaakt.
De villa beschikt over een goed beveiligd systeem met een poort die alleen door de (tijdelijke) eigenaren te openen en sluiten is en een alarm met code. Dit zorgt voor een veilig gevoel.
Tijdens ons verblijf konden we ons goed vermaken, er waren gezellige spelletjes aanwezig en zeker voor kinderen veel spelletjes voor bijvoorbeeld in het water.
De locatie is prima: 10 min rijden naar het strand van Torremolinos of Benalmadena, 15-20 min rijden naar het centrum van Malaga, 45 min naar Marbella en circa 1 uur naar Gibraltar.
Rondom de villa genoeg mogelijkheden om dichtbij een supermarkt te vinden (Aldi, Lidl, Carrefour).
De villa is perfect voor mensen met of zonder kinderen!
Het contact met de eigenaren is erg prettig, zij zijn erg toegankelijk, geven tips als het gaat om autoverhuurbedrijven, leuke locaties in de regio, taxicentrales etc. Dit is fijn als je nog niet bekend ben in de omgeving of de Spaanse taal niet goed beheerst.

Het was een top vakantie! Dankjewel Alex en Elena!

Datum van verblijf: juli 2019
22 jul 2019
Lieve Kelly, dank jullie wel voor deze mooie woorden! Wij zijn altijd blij als onze gasten het naar hun zin hebben in ons huis! Wij hopen jullie in de toekomst snel weer te zien, hartelijke groeten van Elena en Alex
Thomas C
1 beoordeling
“Top vakantie.”
Beoordeeld op 18 april 2019 voor een verblijf in maart 2019

Top vakantie, super relaxed. Het huis was bij aankomst schoon en we werden goed verwelkomd. Het uitzicht is in het echt heel veel mooier dan op de foto’s en met een drankje bij het zwembad is het een perfect plaatje. Locatie is fantastisch, dichtbij het vliegveld, we voelden ons thuis en het zwembad was verwarmd.

Datum van verblijf: maart 2019
26 apr 2019
Lieve Thomas, wat fijn dat jullie hebben genoten! Bedankt voor het kiesen van onze villa en het schrijven van de review. We hopen jullie snel weer terug te zien! Groetjes, Elena en Alex
markvande ...
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
“Prachtige ervaring”
Beoordeeld op 18 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Ik heb een mooie ervaring erbij nadat ik een week in villa Buena Vista malaga verbleef met mijn gezin,het prachtige ruime huis met mooi uitzicht, het warme zwembad en de jacuzzi hebben de vakantie compleet gemaakt, ook is de villa op een mooie natuur locatie met uitzicht op aan de ene kant mooie grote bergen aan de andere kant het centrum van malaga en aan de laatste kant de zee, ook is er op loop afstand een italiaans restaurant met mooi uitzicht over de stad. Voor de golfers is er ook een hele mooie golfbaan die op 5 minuten afstand zit waar we makkelijk en vrij goedkoop hebben kunnen spelen.wel zou ik aanraden om een auto te huren. We hadden goed Contact met de eigenaren via WhatsApp die ons veel handige tips gaven. Ik raad het zeker aan voor een mooie vakantie.

Datum van verblijf: april 2019
26 apr 2019
Beste Mark en Daphne, bedankt voor het kiesen van onze villa voor jullie vakantie! Fijn dat jullie hebben genoten! We hopen jullie nog eens terug te zien. Groetjes, Elena en Alex.
Road50821 ...
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Mooie villa in de heuvels bij Malaga”
Beoordeeld op 16 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Afgesloten parkeerplaats voor min 3 auto's, mooie ruime villa, schone kamers, prachtig uitzicht over een stads-gedeelte van Malaga en de zee, serre met heerlijke jacuzzi, groot en net terras met zitgroep, overdekte BQ en het fijne verwarmbare privézwembad, tafeltennis, tramboline,

Datum van verblijf: april 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Mayke F
Niveau 1 bijdrager
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Een geweldige tijd in deze prachtige villa met een betoverend uitzicht!”
Beoordeeld op 5 januari 2019 voor een verblijf in januari 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Oud en nieuw vieren met vrienden in Spanje. Dat is op zich al bijzonder. Maar het wordt extra speciaal als je dan ook nog eens verblijft in een mooie en grote villa, voorzien van werkelijk alles!

Nieuwjaarsdag heerlijk aan en in het verwarmde zwembad. Genoeg ligstoelen aanwezig. Trampoline en tafeltennistafel voor de kids en het buitengedeelte is zo ontworpen dat je op ieder moment van de dag ergens wel een zonnestraal kan vangen. In januari werkelijk heerlijk.

De omgeving is mooi, beginnend bij het uitzicht. Van de eigenaren kregen we een paar dagen voor vertrek via Whatsapp allerlei tips en suggesties door. Heel handig. Het contact met hen hielden we vooral ook via Whatsapp en op vragen werd direct gereageerd en actie ondernomen. Zeer servicegericht.

Kortom we hebben ons dankzij de mooie en complete accommodatie, de fraaie en centrale ligging, het zonnige weer en de enthousiaste en behulpzame eigenaren als een Vorst in Spanje gevoeld!

Datum van verblijf: januari 2019
7 jan 2019
Dag Mayke, wij zijn ontzettend blij dat jullie het fijn hebben gehad. Dank voor deze woorden en kom in de toekomst terug:) Hartelijke groet van Alex en Elena!
Wout M
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Ruime villa met zwembad in een rustige buurt”
Beoordeeld op 23 september 2017 voor een verblijf in september 2017
personen vonden dit een nuttige beoordeling

De villa is zeer ruim en beschikt over verschillende kamers (zowel kamers met een dubbelbed als kamers met 2 enkelbedden). De kamers zijn goed ingericht. De villa is ideaal voor grote gezinnen.
De villa beschikt over een geweldig zwembad; het zwembad is groot genoeg en er is voldoende speelgoed aanwezig voor kinderen waarmee zij zich kunnen amuseren. Het terras is ook gezellig ingericht, er staan veel ligbedden en enkele parasols. Verder zijn er ook een grote buitentafel, een gezellige zithoek en BBQ aanwezig.
In de keuken is er voldoende keukengerei beschikbaar om een uitgebreide maaltijd te bereiden. Handig is ook dat de koelkast steeds verse ijsblokjes en water voorziet. Glazen, borden en bestek zijn proper en talrijk aanwezig.
De villa situeert zich in een rustige buurt buiten Malaga. Malaga centrum en Torremolinos zijn gemakkelijk te bereiken met de auto. Een auto is zeer aan te raden want het openbaar vervoer werkt niet altijd zoals aangegeven.
De communicatie met de eigenaars verliep zeer vlot, heel behulpzaam. Ook de housekeeper was vriendelijk en behulpzaam. Hij zorgt ervoor dat alles werkt in het huis en controleert het zwembad regelmatig.

Datum van verblijf: september 2017
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
24 sep 2017
Lieve Wout en vrienden! Wij zijn blij dat jullie mooie vakantie in onze villa hebben beleefd. Dank voor het onderhouden van het huis! Jullie zijn in de toekomst van harte weer welkom! Liefs, Elena en Alex
sbordes85
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 nuttige stemmen
“Super mooie villa”
Beoordeeld op 15 oktober 2016 voor een verblijf in oktober 2016
personen vonden dit een nuttige beoordeling

We zijn met een groep van 4 stellen in villa buena vista geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad.
Het is slechts 10 minuten rijden van de luchthaven, dat is fijn en je ziet de vliegtuigen stijgen en landen, maar hebt er geen last van.
Het huis is van alle gemakken voorzien; mooi zwembad met goede bedjes, buiten bbq met gezellig barretje en wij waren blij met de tafeltennis!
Diverse supermarkten en het strand zijn vlakbij en je bent zo in malaga stad, een auto wel echt een 'must'. Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2016
16 okt 2016
Lieve Shira, dank voor de warme woorden. Goed om te horen dat vakantie geslaagd is. Wij waarderen jullie goede zorg voor de villa. Wie weet komen jullie samen met andere vrienden of familieleden in de toekomst. Hartelijke groet van Alex en Elena
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren