“Lekker restaurantje aan de haven”
Beoordeling van 11&11 Restobar

11&11 Restobar
Reserveren met
11&11 Restobar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 35 van 551 Restaurants in Estepona
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 x op 1 week gaan eten. Vriendelijke bediening en heel rustig gelegen op einde van de restaurantjes aan de haven.
Alle gekozen gerechten waren heerlijk, zeker de verse visgerechten
Prijs/kwaliteit top.
Een aanrader !

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder leuk restaurant dat ik veel te lang links en rechts heb laten liggen. Zeer gevarieerde kaart ook met aangegeven speciale gerechten met locale producten. Spaanse chef, maar de eigenaar is Argentijn en heeft ook Chiringuito el Madero. De keuken is open van 12.00 uur tot 23.00 wat handig is. Zowel voor Spanjaarden als voor touristen. Zeer aan te bevelen...

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Allereerst; het is een mooi en leuk ingericht restaurant met een gezellig terras aan de haven.

Her viel me erg op dat er, op de avond dat wij er waren, hoofdzakelijk Spanjaarden aanwezig waren.

Het personeel spreekt niet veel Engels, maar is zeer vriendelijk, attent en oplettend.

De eerste goede gefrituurde calamaris hier gegeten! Was hoofdgerecht maar gedeeld als voorgerecht.

Ook de hoofdgerechten waren heerlijk. Mijn man had een entrecote die zo groot was dat hij hem niet op kon, ik had heerlijk stuk zalm met een citrus achtig 'sausje' (subtiele hoeveelheid gelukkig, maar gaf leuke twist aan het gerecht)met gewokte groenten.

Voor herhaling vatbaar!

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader! Met 5 man gegeten waarvan 3 gekozen hadden voor de paella en 2 voor de entrecote. Paella was heerlijk en ruim voldoende voor 3 personen. De entrecote is 400 gram en zeer lekker. Toetje was nog even afzien (in positieve zin) want was meer dan we hadden verwacht. Al met al super goed gegeten en heel vriendelijke bediening.

RestobarOnceyonce, Gerente van 11&11 Restobar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017

Thanks for taking the time to write a good review. We hope to see you again soon.

23 mei 2017 beoordeeld

Goed eten, fijne bediening. Speciale wensen worden zonder meer ingewilligd en aangepast.
al het personeel zonder uitzondering heel attent en gastvrij. De kok kwam met een net gemaakte wortel-chocoladetaart aan, maar die mochten we nog niet eten omdat die eerst nog een nacht moest 'rusten'. Geen probleem, dan gaan we gewoon nog eens terug!

Thank you for a nice review! Hope to see you again

Reizigers die 11&11 Restobar bekeken, bekeken ook

Estepona, Costa del Sol

In 11&11 Restobar geweest? Deel je ervaringen!