“Zwaar teleurgesteld.”

Keukens: Aziatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De beoordelingen op tripadvisor waren lovend.
Helaas kunnen wij die mening niet delen.
Misschien een verkeerde menu keuze?
Wij hadden gekozen voor een wok gerecht.
Deze was beslist niet lekker.
Nee, voor ons geen 2e maal ABA.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heerlijk en na de verhuizing zitten ze op een rustige plek met modern interieur! Maar op het terras wil je ook graag zitten!

13 maart 2018 beoordeeld

Aangenaam verrast, super vriendelijk en heeeeel lekker. aan te bevelen: bentobox en gecarameliseerde banaan als dessert. Twee avonden op rij bezocht. Let op !zijn verhuisd naar nieuwe locatie sinds zomer 2017: calle de ojen 6

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie in estepona zijn we hier tweemaal gaan eten. Het kader is matig maar het eten is super lekker! Zeker de moeite waard!!!

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam verrast
Normaal een zaak die ik niet zou binnengaan gezien de locatie
Lekker eten en heel vriendelijke bediening
Mag er zeker zijn

Reizigers die ABA bekeken, bekeken ook

Estepona, Costa del Sol

Estepona, Costa del Sol

In ABA geweest? Deel je ervaringen!