Beoordeeld op 9 juni 2016

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 10 februari 2016

Een vrij groot hotel, hoewel nog redelijk rustig! Gelegen aan een drukke weg. Niet veel te beleven in de omgeving, een auto is noodzakelijk.
Mooie rustige tuin en zwembad, goede service in restaurant en bar.
Voeding geen 5 sterren hotel waardig!

Datum van verblijf: mei 2015
P-Stor, Gerente van Senator Banus Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2016

Beste gast,

Dank u voor uw commentaar gegeven in de richting van onze vestiging. Onze belangrijkste doelstelling is om de kwaliteit van onze diensten met de dag om een goede service aan onze klanten te verbeteren.

Met betrekking tot uw opmerkingen over de kwaliteit van het eten, willen we om te communiceren, dat al vele jaren besteden we de meeste aandacht aan de kwaliteit van de producten en hun uitwerking. Bovendien hebben wij plaats ter beschikking van de opdrachtgever de "Show- Cooking ', bieden wij een grote verscheidenheid aan vlees, vis en crêpes en hebben hier met een prachtig acceptatie gevonden.

We zullen rekening houden met uw indrukken, zodat je waarneming van ons product volledig bevredigend volgende keer dat u ons bezoekt zal zijn.

Estefanía López.
Senator Banús Spa Hotel***** Manager.

Beoordeeld op 20 juni 2015

Hier 7 nachten gelogeerd weliswaar met een aanbieding van Travelbird. Als super hotel ervaren, met hoe kan het ook anders een paar minpuntjes welke ik ook in andere beoordelingen tegen kom, Wij hadden niet voor een upgrade gekozen en sliepen op de 1e verdieping, Dubbele bedden en ruim van afmeting was de kamer. Zag er allemaal top uit. ook de badkamer was erg ruim.
Ontbijt was grandioos, zoveel keus tm zalm en cava/champagne toe. Met echte nespresso koffie en vers geperst sinaasappelsap. Jammie. Ook hebben wij het diner als prima ervaren, opnieuw in buffetvorm en even wachten bij de "warme" bestelling. Wat mij handig zou lijken is dat er ergens een lijst hangt wat je kan bestellen die avond want dat zie je niet omdat alles achter de kok ligt en die zeker geen goed Engels spreekt.

We hadden de pech in een mindere week mbt de zon terecht te zijn gekomen (was in 15 jaar niet eerder gebeurd :-( dus aangewezen op ander vertier. Zonder auto begin je er niks of je moet willen bussen of taxi-en. Het strandje achter het hotel op 10-15 min wandelen nodigt ook niet echt uit voor een gezellige zit maar is uitstekend voor kite-surfers.
De lounge bar bij het zwembad was nagenoeg uitgestorven in de avonden dat wij er waren, deels temperatuur denk ik maar ook de best hoge prijzen. Een kop cappucino is er € 4,15 terwijl aan de overkant van de N-weg deze € 1,50 - € 2,00 is. Cocktails vallen dan in prijs weer mee, niet duurder als elders.
Leuke omgeving en misschien ook wel dankzij het mindere weer wat meer van de omgevind gezien. .
Hotelpersoneel erg vriendelijk en behulpzaam maar meer kennis van het Engels is niet overbodig.
Ook de nodige problemen ondervonden met de wifi, steeds om een andere code moeten vragen, niet dat dat het belangrijkst is op vakantie maar wel als je een mail verwacht van de touroperator om de boardingpassen uit te printen.
Maar eerlijk is eerlijk een heerlijk luxe hotel, voor mij een aanrader

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 4 juni 2015

Dit hotel geboekt voor 7 nachten eind mei 2015.Gelegen tussen Puerto Banus en Estepona langs een drukke weg,maar hiervan hebben we geen last gehad.Een wagen huren vanaf de luchthaven is wel aan te raden.Wij hadden een rustige kamer gevraagd aan de receptie, maar helaas werd ons kamer 101 toegewezen, gelegen boven de ventilatie van de keuken. In plaats van een rustige kamer , krijgen wij , denk ik de luidruchtigste.Na 1 nacht hebben wij een andere en rustige kamer gevraagd en gekregen, en dit zonder problemen.Het ontbijt is van prima kwaliteit met vers sinaasappelsap , serranoham en versgebakken eitjes.Prima koffie van nespresso.Bruin brood van prima kwaliteit was slechts 2 dagen te verkrijgen .Verse yoghurt was ook niet te verkrijgen.Wij hadden half pension geboekt, maar het warme avondeten was maar zus en zo.Iedereen moest hiervoor aanschuiven aan de 'showcooking'met als resultaat dat bepaalde vleessoorten onmogelijk correct gebakken waren.Zoals kippevleugels, brochetten enz.Andere gerechten waren niet warm genoeg.Met als resultaat dat er altijd een enorme rookontwikkeling was en daarop brandalarm en een geur in het restaurant.Het dessertbuffet was pover en zelfs zonder ijskreem.De warme keuken dient dringend hervormd te worden met betere kwaliteit.Goede producten worden verprutst.

Kamertip: zeker niet een kamer aanvaarden , eindigend op 01
Datum van verblijf: mei 2015
P-Stor, Gerente van Senator Banus Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2015

Geachte Gast
Dank u voor uw reactie. Helaas is het niet honderd procent tevreden in ons hotel, natuurlijk zullen we kennis nemen van de punten die ons vertelt te verbeteren. Hopelijk ons een tweede kans
Vriendelijke groeten
Abel García
Director

Beoordeeld op 16 april 2015

Geweldig hotel.
Vriendelijke bediening.
Geweldig ontbijt en heerlijk diner.
Ook de spa en welness was prima in orde.
Wij hadden wat pech met het weer, maar waren blij met onze accomedatie!
Jammer is alleen dat hotel aan snelweg ligt, waardoor je niet makkelijk even kunt oversteken.

Kamertip: De wifi was niet super. Verder prima hotel met aardig personeel.
Datum van verblijf: april 2015
P-Stor, Gerente van Senator Banus Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2015

Geachte Gast,
Het is een genot om te weten dat uw verblijf in ons hotel was zo mooi als hij zegt. Jouw reactie maakt ons trots op het werk dagelijks gedaan, met als enige doel te voldoen aan de behoeften van onze gasten.
Hoogachtend
Abel Garcia