Senator Banus Spa Hotel
H10 Estepona Palace(Estepona)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 47% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 47% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 349 per nacht.

• Restaurant
  • Bar/lounge
Diana Park(Estepona)
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 134 per nacht.

Marriott's Playa Andaluza(Estepona)
Marriott
  • Gratis parkeren
Ona Valle Romano Golf & Resort(Estepona)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
  • Restaurant
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 112 per nacht.

Iberostar Costa Del Sol(Estepona)
Travelocity
  • Aan het strand
10 februari 2016 beoordeeld

Een vrij groot hotel, hoewel nog redelijk rustig! Gelegen aan een drukke weg. Niet veel te beleven in de omgeving, een auto is noodzakelijk.
Mooie rustige tuin en zwembad, goede service in restaurant en bar.
Voeding geen 5 sterren hotel waardig!

• Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
P-Stor, Gerente van Senator Banus Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2016

Beste gast,

Dank u voor uw commentaar gegeven in de richting van onze vestiging. Onze belangrijkste doelstelling is om de kwaliteit van onze diensten met de dag om een goede service aan onze klanten te verbeteren.

Met betrekking tot uw opmerkingen over de kwaliteit van het eten, willen we om te communiceren, dat al vele jaren besteden we de meeste aandacht aan de kwaliteit van de producten en hun uitwerking. Bovendien hebben wij plaats ter beschikking van de opdrachtgever de "Show- Cooking ', bieden wij een grote verscheidenheid aan vlees, vis en crêpes en hebben hier met een prachtig acceptatie gevonden.

We zullen rekening houden met uw indrukken, zodat je waarneming van ons product volledig bevredigend volgende keer dat u ons bezoekt zal zijn.

Estefanía López.
Senator Banús Spa Hotel***** Manager.

20 juni 2015 beoordeeld

Hier 7 nachten gelogeerd weliswaar met een aanbieding van Travelbird. Als super hotel ervaren, met hoe kan het ook anders een paar minpuntjes welke ik ook in andere beoordelingen tegen kom, Wij hadden niet voor een upgrade gekozen en sliepen op de 1e verdieping, Dubbele bedden en ruim van afmeting was de kamer. Zag er allemaal top uit. ook de badkamer was erg ruim.
Ontbijt was grandioos, zoveel keus tm zalm en cava/champagne toe. Met echte nespresso koffie en vers geperst sinaasappelsap. Jammie. Ook hebben wij het diner als prima ervaren, opnieuw in buffetvorm en even wachten bij de "warme" bestelling. Wat mij handig zou lijken is dat er ergens een lijst hangt wat je kan bestellen die avond want dat zie je niet omdat alles achter de kok ligt en die zeker geen goed Engels spreekt.

We hadden de pech in een mindere week mbt de zon terecht te zijn gekomen (was in 15 jaar niet eerder gebeurd :-( dus aangewezen op ander vertier. Zonder auto begin je er niks of je moet willen bussen of taxi-en. Het strandje achter het hotel op 10-15 min wandelen nodigt ook niet echt uit voor een gezellige zit maar is uitstekend voor kite-surfers.
De lounge bar bij het zwembad was nagenoeg uitgestorven in de avonden dat wij er waren, deels temperatuur denk ik maar ook de best hoge prijzen. Een kop cappucino is er € 4,15 terwijl aan de overkant van de N-weg deze € 1,50 - € 2,00 is. Cocktails vallen dan in prijs weer mee, niet duurder als elders.
Leuke omgeving en misschien ook wel dankzij het mindere weer wat meer van de omgevind gezien. .
Hotelpersoneel erg vriendelijk en behulpzaam maar meer kennis van het Engels is niet overbodig.
Ook de nodige problemen ondervonden met de wifi, steeds om een andere code moeten vragen, niet dat dat het belangrijkst is op vakantie maar wel als je een mail verwacht van de touroperator om de boardingpassen uit te printen.
Maar eerlijk is eerlijk een heerlijk luxe hotel, voor mij een aanrader

• Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
4 juni 2015 beoordeeld

Dit hotel geboekt voor 7 nachten eind mei 2015.Gelegen tussen Puerto Banus en Estepona langs een drukke weg,maar hiervan hebben we geen last gehad.Een wagen huren vanaf de luchthaven is wel aan te raden.Wij hadden een rustige kamer gevraagd aan de receptie, maar helaas werd ons kamer 101 toegewezen, gelegen boven de ventilatie van de keuken. In plaats van een rustige kamer , krijgen wij , denk ik de luidruchtigste.Na 1 nacht hebben wij een andere en rustige kamer gevraagd en gekregen, en dit zonder problemen.Het ontbijt is van prima kwaliteit met vers sinaasappelsap , serranoham en versgebakken eitjes.Prima koffie van nespresso.Bruin brood van prima kwaliteit was slechts 2 dagen te verkrijgen .Verse yoghurt was ook niet te verkrijgen.Wij hadden half pension geboekt, maar het warme avondeten was maar zus en zo.Iedereen moest hiervoor aanschuiven aan de 'showcooking'met als resultaat dat bepaalde vleessoorten onmogelijk correct gebakken waren.Zoals kippevleugels, brochetten enz.Andere gerechten waren niet warm genoeg.Met als resultaat dat er altijd een enorme rookontwikkeling was en daarop brandalarm en een geur in het restaurant.Het dessertbuffet was pover en zelfs zonder ijskreem.De warme keuken dient dringend hervormd te worden met betere kwaliteit.Goede producten worden verprutst.

Kamertip: zeker niet een kamer aanvaarden , eindigend op 01
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
P-Stor, Gerente van Senator Banus Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2015

Geachte Gast
Dank u voor uw reactie. Helaas is het niet honderd procent tevreden in ons hotel, natuurlijk zullen we kennis nemen van de punten die ons vertelt te verbeteren. Hopelijk ons een tweede kans
Vriendelijke groeten
Abel García
Director

16 april 2015 beoordeeld

Geweldig hotel.
Vriendelijke bediening.
Geweldig ontbijt en heerlijk diner.
Ook de spa en welness was prima in orde.
Wij hadden wat pech met het weer, maar waren blij met onze accomedatie!
Jammer is alleen dat hotel aan snelweg ligt, waardoor je niet makkelijk even kunt oversteken.

Kamertip: De wifi was niet super. Verder prima hotel met aardig personeel.
  • Verbleef: april 2015, reisde met een partner
P-Stor, Gerente van Senator Banus Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2015

Geachte Gast,
Het is een genot om te weten dat uw verblijf in ons hotel was zo mooi als hij zegt. Jouw reactie maakt ons trots op het werk dagelijks gedaan, met als enige doel te voldoen aan de behoeften van onze gasten.
Hoogachtend
Abel Garcia
Directour

24 oktober 2014 beoordeeld

Kamers heel ruim en vooral zeer proper !! Alle dagen verse handdoeken . Als je voor lange periode gaat geen probleem je hebt grote kleerkast. Geschikt voor koppels, mooie Spa. Ontbijt alles wat je nodig hebt. En die opmerkingen van koude eieren, je kan je eitje a la minute laten maken van de chef kok! We hadden een misverstand met een barmedewerker van het zwembad,
s'avonds opgelost door de Manager? met aangeboden fles Cava professioneel gekoeld en gebracht op de kamer.
The airco is quiet and ok; the bathroom is fulled equiped + great outdoor SW Terraces.
! Hotel closes for the wintermounths ! (as af end october..)

Kamertip: all rooms are ok, suites available as of the third floor = better vieuw, bigger slightly and all rooms have terrace to the back= sea-side.... Because the frontside hotel give out on the very busy semi-highway, mind u, NO NOISE comes into hotelrooms! U will sleep in quity.
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
P-Stor, Gerente van Senator Banus Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2014

Geachte Gast,
Ik waardeer uw commentaar geuit op onze locatie, en om onze medewerkers en ik zal er persoonlijk over te brengen en sturen u deze reactie, want het is gewoon ons belang om al onze gasten het verlaten van het hotel met een heerlijke vakantie herinneringen te maken.
Ik zal doorgeven aan zijn kritiek op het personeel, zodat ze ook deel hebben aan het. Bedankt en graag tot ziens in ons hotel.
Met vriendelijke groet
Abel Garcia