“Jammer”
Beoordeling van Cafeteria la Italiana

Cafeteria la Italiana
Geclassificeerd als nr. 4 van 7 Koffie en thee in Estepona
26 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval op het pleintje terecht gekomen waar deze zaak ligt. Echter na lang wachten aan een tafeltje tegen de zijgevel van de zaak zijn we zonder bestelling vertrokken. Hoewel de tafels niet vol zaten en er wel vier man personeel rondliepen werden de tafels om ons heen niet leeggehaald en werden we totaal genegeerd. Uiteindelijk ander terras gekozen. Helaas, we hadden graag willen eten, maar aan wachten zit ook tijdens een vakantie een grens:-)

Datum van bezoek: september 2018

21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke plek op het pleintje, lekkere ijs, zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader om te relaxen

Datum van bezoek: september 2018
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk op pleintje in de stad. Prima kwaliteit en mooie Spaanse prijzen. Heerlijk ontbijtje voor € 3.50. Toen wij er waren wel wat te weinig bediening. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017
14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Cafetaria/ heladeria Op het gezellig pleintje in de oude stad . Grote en mooie zaak met een supervriendelijke bediening
Hadden gin tonic ( tanqueray) 5 euro en koffie verkeerd 1 , 20 euro besteld en een ijsje dat zeer lekker was,leuke tussenstop bij het bezoek van de oude stad

Datum van bezoek: november 2016
19 april 2015 beoordeeld

Altijd een geweldig ijsje. Je zit er heerlijk en het dagelijkse leven gaat zo aan je voorbij. Personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig.

Datum van bezoek: april 2015

Reizigers die Cafeteria la Italiana bekeken, bekeken ook

Estepona, Costa del Sol
Estepona, Costa del Sol

In Cafeteria la Italiana geweest? Deel je ervaringen!