Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.083)
Beoordelingen filteren
1.083 resultaten
Waardering van reizigers
478
393
146
34
32
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
478
393
146
34
32
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.083 beoordelingen
Beoordeeld op 22 februari 2019

Kamers en badkamer mag wel een update krijgen voordat het gasten zal gaan storen, kamers zijn erg ruim en netjes. Prima bed en in de ochtend een fantastisch ontbijt buffet. Enige nadeel is de locatie er is in de directe omgeving niet veel te doen dus een auto is nodig.

Kamertip: Kamer aan voorzijde.
Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank William D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 september 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel, schoon, behulpzaam personeel. Mooi zwembad lekkere spa. Eten is heel goed. Lekker rustig.Kortom een goed hotel. Als je wat van de omgeving wil zien heb je wel een auto nodig. Je kan naar het strand lopen over de flyover dat is ongeveer 10 min lopen. Ook zijn er winkels en restaurants dichtbij.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank anita b
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Sliepen hier voor de derde keer(voorheen Barcelo), dichtbij vrienden die in Cancelada wonen. Locatie is prima, weinig last van de hoofdweg.
Ontbijt is prima. Kamers zijn basic en netjes: een kleine opknapbeurt zou het hotel 4 sterren waardig maken.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Jill101299
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2017

hotel is goed op alle gebieden: locatie praktisch naast de snelweg, goede kamers, schoon, modern en prima verzorgd ontbijt.Het hotel mist wel een persoonlijk karakter. Een paar nachten is okay, maar niet voor een hele week.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank fris0c
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
OccidentalEsteponaGM, Asistente de Dirección van Exe Estepona Thalasso & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2017

Beste gast,

We zijn erg blij dat u met zo'n kort verblijf van onze behandeling en diensten volledig kunt genieten.

We kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen, met open armen en de beste glimlach,

Met vriendelijke groet,

Alexandra Fuentes
Assistent directeur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 februari 2017

Fris schoon vriendelijk lekkere douchen goede wifi prima ontbijt matrassen iets minder zijn aan vervanging toe bar bij de receptie heeft lekkere rode wijn fijne spa lekker zwembad en schoon badwater top dus

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank deboerc2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
OccidentalEsteponaGM, General Manager van Exe Estepona Thalasso & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2017
Google-vertaling

Dear deboerc2017,

First and foremost I would like to thank you for the review you shared following your recent visit to our Occidental Estepona Thalasso Spa hotel, which helps us improve our services and finally our guests' overall experience as the vision of our clients is the key to complete guest-satisfaction, therefore we are very grateful for the time spent.

In Occidental Hotels & Resort we strongly believe that there is always room for improvement therefore and apart from greatly appreciating your constructive critic, I am honestly sorry if the bed in your room was not comfortable enough, which of course concerns me, as providing a perfect rest is one of our goals.

You can rest assured that the Housekeeping Manager and myself are working to solve it, by checking the mattress condition and change it with no hesitation if necessary.

We really hope to receive you back soon, so that you can both, check that we take your words seriously and also you can enjoy our services again.

Best regards,

Pablo Canca
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken