Beoordeeld op 28 september 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel, schoon, behulpzaam personeel. Mooi zwembad lekkere spa. Eten is heel goed. Lekker rustig.Kortom een goed hotel. Als je wat van de omgeving wil zien heb je wel een auto nodig. Je kan naar het strand lopen over de flyover dat is ongeveer 10 min lopen. Ook zijn er winkels en restaurants dichtbij.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Sliepen hier voor de derde keer(voorheen Barcelo), dichtbij vrienden die in Cancelada wonen. Locatie is prima, weinig last van de hoofdweg.
Ontbijt is prima. Kamers zijn basic en netjes: een kleine opknapbeurt zou het hotel 4 sterren waardig maken.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 1 oktober 2017

hotel is goed op alle gebieden: locatie praktisch naast de snelweg, goede kamers, schoon, modern en prima verzorgd ontbijt.Het hotel mist wel een persoonlijk karakter. Een paar nachten is okay, maar niet voor een hele week.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
OccidentalEsteponaGM, Asistente de Dirección van Exe Estepona Thalasso & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2017

Beste gast,

We zijn erg blij dat u met zo'n kort verblijf van onze behandeling en diensten volledig kunt genieten.

We kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen, met open armen en de beste glimlach,

Alexandra Fuentes
Assistent directeur

Beoordeeld op 9 februari 2017

Fris schoon vriendelijk lekkere douchen goede wifi prima ontbijt matrassen iets minder zijn aan vervanging toe bar bij de receptie heeft lekkere rode wijn fijne spa lekker zwembad en schoon badwater top dus

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
OccidentalEsteponaGM, General Manager van Exe Estepona Thalasso & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2017

Dear deboerc2017,

First and foremost I would like to thank you for the review you shared following your recent visit to our Occidental Estepona Thalasso Spa hotel, which helps us improve our services and finally our guests' overall experience as the vision of our clients is the key to complete guest-satisfaction, therefore we are very grateful for the time spent.

In Occidental Hotels & Resort we strongly believe that there is always room for improvement therefore and apart from greatly appreciating your constructive critic, I am honestly sorry if the bed in your room was not comfortable enough, which of course concerns me, as providing a perfect rest is one of our goals.

You can rest assured that the Housekeeping Manager and myself are working to solve it, by checking the mattress condition and change it with no hesitation if necessary.

We really hope to receive you back soon, so that you can both, check that we take your words seriously and also you can enjoy our services again.

Best regards,

Pablo Canca
General Manager

Beoordeeld op 14 juni 2016

Prima hotel, ligging wat minder dicht tegen de snelweg! Service was inorde. De kamers zagen er wat saai uit. Ontbijt was goed verzorgt. We hebben er verder niet gegeten. Ook geen gebruik gemaakt van de spa.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
BarceloEsteponaGM, Director General van Exe Estepona Thalasso & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2016

Dear "vanrielr2016",

First of all I want to thank you for spending a few days with us and I want to take this opportunity to inform you that we are taking your words into consideration in order to improve our service and everything else that is in our hands so that you can see that your words are our guide.

With kind regards,

Pablo Canca