Beoordeeld op 4 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel, van receptie tot zwembad, eten animatie alles was geweldig! ❤️Javi restaurant ❤️ Luna en Mika receptie❤️ Rosario en choklet❤️ Victor ingang restaurant, Thank u all❤️. Voor alle gezinnen met kinderen een aanrader, wij komen weer terug!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 1 mei 2018

Dit hotel biedt een zeer goede service met vriendelijk personeel. We werden verwelkomd met een drankje en ook al was het na middernacht, toch konden we nog wat eten van een koud buffet dat ze speciaal hadden voorzien.
Bij het naar huis keren hadden ze een extra vroeg ontbijt voorzien.
Het eten is werkelijk prima. Er is ontzettend veel keuze en elke dag is er een ander thema. Er is koud en warm buffet en er wordt ook ter plaatste gemaakt wat je wenst. Dit zowel bij ontbijt als avondmaal.
Voor 5 euro per persoon per dag kan je genieten van de all-in drankenformule en dus zelf drankjes halen aan het buffet.
De kamer werd elke dag tot in de puntjes gepoetst, zelfs het tafeltje op het terras!
Het enige minpuntje vonden wij is dat er geen waterkoker aanwezig is zodat je een kop koffie kan drinken op de kamer. Ook al zijn we in de paasvakantie geweest, het was erg koud en dat was welkom geweest.
Het hotel ligt op bereikbaarheid van de meeste bezienswaardigheden. Je hebt daarvoor wel een auto nodig.
Het zwembad hebben wij niet kunnen gebruiken omdat het te koud was.
Het ligt vlak aan zee, dus je kan makkelijk een strandwandeling maken.
Op de kamer zijn fleecedekentjes voorzien die je kan gebruiken op het terras als het wat frisser is
Wij willen hier zeker terug komen!

Kamertip: De even kamernummers hebben zicht op zee.
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 9 september 2017 via mobiele applicatie

De ontvangst receptie voortreffelijk en super vriendelijk.
Zeer ruime kamers, terras, groot rond bad, douche.
Een verwennerij, massage, stoom bad, sauna, zwembad in de Spa ruimte.
Groot restaurant een culinaire topper, je weegschaal thuis laten.
De manager vraagt iedere dag of alles naar wens is.
Netheid 100 % alle dagen handdoeken, zeep, minibar gevuld.
Animatie iedere avond, voor kinderen de ganse dag.
Betaal een Unlimited services en alles is inbegrepen zonder beperking.
L.D.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 9 augustus 2017

We kunnen echt niks negatiefs melden over dit typisch Spaanse familiehotel. Mooie kamer, schoon, fantastisch eten, enthousiast animatieteam en vooral ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldig!
Het ligt afgelegen, maar dat geeft ook rust. Heerlijk! Geen dronken mensen of herrie. En alles is in het hotel aanwezig en er is genoeg te doen. Zonder kinderen zou ik dit hotel echter niet aanraden.

Kamertip: wij zaten aan de zwembadkant. was heerlijk. Rond 12 uur 's nachts was alles stil tot ca 9 uur
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 13 juli 2017

Zeer mooi en degelijk hotel.
Zeer vriendelijk personeel van aan de receptie, tot de obers en de animatie. In het bijzonder vielen Gabi van het animatieteam in de smaak en Viktor als ober!!! Top!
Fijn dat het hotel aan zee gelegen is. Wel weinig tot niets in de buurt te beleven, maar dit is op voorhand geweten.
Prima kamers,zeer mooie badkamer. De bedden voor een familiekamer zijn wat te klein voor 4 personen. Een 2 persoonskamer heeft dezelfde bedden van grootte, dus daar hebben we onze bedenkingen wel bij.
Ook graag op voorhand communiceren dat er geenluchtmatrassen en zwembanden in het zwembad mogen.
Zeer lekker eten met voldoende variatie.
De eerste keer voor ons een iberostar hotel, maar zeker niet de laatste keer.

Kamertip: Vraag een kamer op het gelijkvloers. Geen gesleur en onmiddellijk toegang tot het zwembad.
Datum van verblijf: juli 2017