13 juli 2017 beoordeeld

Zeer mooi en degelijk hotel.
Zeer vriendelijk personeel van aan de receptie, tot de obers en de animatie. In het bijzonder vielen Gabi van het animatieteam in de smaak en Viktor als ober!!! Top!
Fijn dat het hotel aan zee gelegen is. Wel weinig tot niets in de buurt te beleven, maar dit is op voorhand geweten.
Prima kamers,zeer mooie badkamer. De bedden voor een familiekamer zijn wat te klein voor 4 personen. Een 2 persoonskamer heeft dezelfde bedden van grootte, dus daar hebben we onze bedenkingen wel bij.
Ook graag op voorhand communiceren dat er geenluchtmatrassen en zwembanden in het zwembad mogen.
Zeer lekker eten met voldoende variatie.
De eerste keer voor ons een iberostar hotel, maar zeker niet de laatste keer.

Kamertip: Vraag een kamer op het gelijkvloers. Geen gesleur en onmiddellijk toegang tot het zwembad.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste kennismaking met een Iberostarhotel was voor ons een voltreffer. Heel vriendelijk personeel, zij doen stuk voor stuk echt hun best met de glimlach. Personeel van de receptie helpt je prima met al je vragen. Alles netjes. Alles goed georganiseerd. Fijne gezellige sfeer. Lekker eten. Kinderanimatie is top. Het hotel is niet te groot, geen massabedoening.
Mooie ligging aan zee. Er is echter in de buurt helemaal niets te beleven maar uitstapjes zijn wel mogelijk met lijnbus of huurauto.
Enkele minpuntjes: Kinderen onder de 12 jaar mogen niet in de jacuzzi. Strandstoelen zijn betalend. Avondanimatie is binnen te doen. Het mooie restaurant aan het strand is betalend. Kamers voor families zijn dezelfde als de tweepersoonskamers. Je slaapt met zijn tweetjes in een kingsizebed van 2x 140cm! Echter een familie van 4 personen deelt ditzelfde bed met zijn vieren en dus te krap!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
7 juni 2017 beoordeeld

Goed en mooi hotel, echt Spaans aangekleed. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was goed, ook voor de kinderen.
Niet al te groot en massaal. Direct aan het strand.
Ideaal hotel om met kleine kinderen te verblijven.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
12 november 2016 beoordeeld

Hotel met prima kamers, mooie zwembaden binnen, buiten en bij de spa. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het kinder animatie team spreekt Spaans, Engels en Frans en is bijzonder actief en enthousiast.

Het strand bij het hotel is niet bijzonder mooi en in de directe omgeving is helemaal niets te doen.

De kwaliteit van het eten is echt niet best niet zo zeer door de bereiding, maar meer door de inkoop van producten van inferieure kwaliteit.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kamers, ruime badkamer eten niet altijd warm, zeer veel herrie in het restaurant, vriendelijke bediening, in de periode van oktober zeer veel vliegen tot vervelens toe , jammer dat je op het strand je ligbedden moet betalen van €6,00 per dag.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner