“Sublieme tapas”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas, zeer goede bediening en vriendelijk personeel. Er is ook een uitgebreide wijnkaart. We gaan zeker terug

Sara R, marketing y publicidad van La Casa Del Rey, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2018

Thank you very much for visiting our house we hope to see you again.
We are pleased to know that everything was of your liking Paul.
We hope to see you again!

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig en lekkere tapas in een leuke sfeer. Echte aanrader in estepona. Leuke ervaring om in een goed gezelschap rustig te genieten in een leuk zijstraatje. Tapas komen na elkaar en dus gezellig om te eten

Sara R, marketing y publicidad van La Casa Del Rey, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2018

Thanks Philippe!
We are pleased to know that your visit was enjoyable.
Our aim is that all our customers feel like at home in our house and they enjoy.
We hope to see you again!

12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening. Verfijnde tapas. Prijs/kwaliteit top! Mooie wijnkaart met enkele onverwachte toppers.

Sara R, publicidad y marketing van La Casa Del Rey, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2018

Thanks Yono!
Thank you very much for visiting our house and for your taking time to give us your opinion.
We hope to see you very soon!

18 juni 2018 beoordeeld

Heerlijke tapas vergezeld van een heerlijk wijntje. Laat je adviseren door het personeel. Zij kennen hun wijnen erg goed.

Sara R, marketing y publicidad van La Casa Del Rey, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2018

First of all thanks for visiting our house and dedicate a few minutes to value our place, food and service.
We are glad to know that it was a satisfactory visit and hope to see you again.
Kind regards

14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige tent, vriendelijke ontvangst en super tapas.. ze waren allemaal even lekker. Krab met king prawn, gefrituurde garnalen in filo deeg, steak met foi gras, zalm, heek, burrito met kip en salsa saus, tiramisu.. allemaal top. AANRADER

Thanks Rene!
Thank you very much for visiting our house and for your opinion, we are happy to know that everything was of your like..
We hope to see you very soon!

Reizigers die La Casa Del Rey bekeken, bekeken ook

Estepona, Costa del Sol

Estepona, Costa del Sol

In La Casa Del Rey geweest? Deel je ervaringen!