“Beste indiaas restaurant van estepona. ”
Beoordeling van Mini India Diana

Mini India Diana
Geclassificeerd als nr. 1 van 534 Restaurants in Estepona
Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn veel indiaase restaurants in estepona en marbella.
De beste zijn: mini india, jaipur, india house.
Ze hebben allen verschillende pluspunten.
Na diverse bezoeken kies ik als beste mini india.
Pur voor de echte indiaase sfeer.
Het eten is bij alle drie goed.
En alle drie hebben last van de snelweg A7.
Het minste is dat bij mini india.

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De ambiance nodigt niet uit van de buitenkant, maar als je eenmaal binnen bent dan heb je niet door dat het naast een drukke weg ligt.
Prijs/ kwaliteit verhouding is erg goed.
Een aanrader.

21 maart 2018 beoordeeld

Warm en stijlvol welkom, zeer attente bediening en stoffen tafeldekking zelfs voor een lunch van€10, Het was het waard even de auto te nemen voor een 10min rit vanuit centrum Estepona, Het eten zelf was voor ons perfect van kruiding, het bracht herinnering boven van etentje in resto Khyber in Mumbai!

28 januari 2018 beoordeeld

Een vriendelijke bediening, heerlijke gerechten en een erg schappelijke prijs.
Wij hebben met ons tweetjes erg lekker gegeten: voorgerecht + specialiteiten hoofdgerecht + een glas wijn voor 60€.

19 januari 2018 beoordeeld

naar aanleiding van goede beoordelingen een lunch genomen . 3 gangen voor E 9,90 .
Leuke bediening incl advies , alles was zeer smaakvol en ruim voldoende . Ieder een ander voorgerecht en hoofdgerecht genomen om zoveel mogelijk uit te proberen . keuze dessert is koffie of mango ijs . Ook de wijnen zijn goed en betaalbaar .
Wij gaan zeker vaker hier terug komen en niet alleen voor de lunch .

Reizigers die Mini India Diana bekeken, bekeken ook

Estepona, Costa del Sol

Estepona, Costa del Sol

In Mini India Diana geweest? Deel je ervaringen!