“een culinair genot met zicht op de jachthaven !”
Beoordeling van Thapa Thai

Thapa Thai
Geclassificeerd als nr. 27 van 551 Restaurants in Estepona
Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 augustus 2018 beoordeeld

Heel goed restaurant gelegen aan de jachthaven van Estepona. Parkeren kan, soms wel wat zoeken. Ruime menukeuze, redelijke prijzen. Vlotte en vriendelijke bediening.

10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met vrienden. Vriendelijke bediening en heerlijke gerechten voor een vriendelijke prijs.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een smaakervaring, zo zou ik dit restaurant omschrijven. Heerlijke Thaise tapas, mooi opgemaakt en bijzonder smaakvol. Ik eet uitsluitend Vegan en dat is hier geen enkel probleem. Keuze genoeg. Maar natuurlijk kun je hier ook vlees en vis eten. Attente bediening, die zowel Spaans als Engels spreekt. Leuke plek aan de haven. Aanrader.

24 oktober 2017 beoordeeld

Hou je van mild, pittig of extra pittig dan is dit een echte aanrader... Je kunt kiezen zoals je het wilt hebben. Zelf heb ik een pittige kip curry genomen met noedels en een goed glas bier. Heerlijk...!

19 oktober 2017 beoordeeld

Prima gegeten in een ontspannen sfeer met zeer vriendelijk personeel. Eten is heerlijk en ruime porties. Heel goede prijs kwaliteit verhouding.

Reizigers die Thapa Thai bekeken, bekeken ook

Estepona, Costa del Sol
Estepona, Costa del Sol

In Thapa Thai geweest? Deel je ervaringen!