“Beach”

Keukens: Mediterraan, Spaans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier verblijven wij de hele dag.
Huren een bedje, drinken een drankje. ‘S middags prima lunch. Vriendelijk personeel, gezellige ambiance. Ideale plek voor een relaxte vakantie!

6 juni 2017 beoordeeld

Met mn pa de mixed grill besteld. Vlees is van zeer slechte kwaliteit en is de term slachtafval nog niet eens waard. Zeer droog, spekranden en zenen. Walgelijk, ik zou het de hond niet durven geven.
Als goedmaker werd Limoncello aangeboden...

29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier blijven wij absoluut terug komen!
Een strandbedje huur je voor 5 euro en daar zit een drankje bij in ( absolute must try; Pina Colada!) Philipe (de gastheer bij de strandbedjes) is ontzettend vriendelijk, gastvrij en behulpzaam!
Zowel de tropische salade als de gefrituurde garnalen met patat zijn heerlijk!

23 februari 2014 beoordeeld

Leuke chiringuito, aardige bediening, lekker eten vooral de gefrituurde uien. De wijn smaakt natuurlijk altijd als er een lekker zonnetjes schijnt.

19 september 2013 beoordeeld

Super vriendelijk personeel, spreken allerlei talen, uitgebreide kaart, vis en vlees, iedere zondag paella, warme Argentijnse familie waar iedereen elkaar kent, personeel dat er al 10 jaar werkt, super gastvrij, kom er al 10 jaar, een echte aanrader....

Reizigers die Chiringuito El Madero bekeken, bekeken ook

In Chiringuito El Madero geweest? Deel je ervaringen!