Beoordeeld op 26 januari 2019

Januari 2019 reis geboekt naar H10 Estepona Palace. Al bij aankomst viel de grandeur van het hotel ons op. Mooi, verzorgd en uitgevoerd in de typische Spaanse stijl waarbij wit overheerst. Hetgeen we bij aankomst wel misten was een zeer korte toelichting, laat staan rondleiding in het hotel waar wat te vinden was. Zodoende moesten we 's avonds nog gaan vragen waar men het avondmaal en ontbijt dienden te nemen gezien er twee restaurants bleken te zijn waarvan 1 eigenlijk, naar later bleek, voor drankjes en een middagmaal. Verder viel het ons op dat de kamer enorm ruim zijn. Zelden zo'n grote kamers gezien in een hotel in Spanje. De service in het hotel is zeer goed. Als men iets nodig heeft wordt er ook voor gezorgd. De maaltijden zijn gevarieerd en zeer goed. Voor elk wat wils zelfs aan mensen met glütenintolerantie werd gedacht. Bij vertrek konden wij, gezien het zeer vroege uur, geen ontbijt meer nemen, maar er werd gezorgd voor een lunchpakket waar je U tegen mocht zeggen. Kortom, we hebben van deze reis echt genoten. Bezienswaardigheden zijn er niet in overtal in de buurt maar de stad Estepona is makkelijk bereikbaar, zelfs te voet.

Kamertip: Aan te raden een kamer met frontaal zeezicht te boeken
Datum van verblijf: januari 2019
H10EsteponaPalace1, Director de Relaciones Públicas van H10 Estepona Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2019

Beste gast,
Bedankt dat je ons hebt gekozen voor je verblijf, voor het nemen van de tijd om je ervaringen te delen en om ons te beoordelen.
We zijn blij om te horen dat je de arquitectuur van ons mooie hotel leuk vindt, de maaltijden gevarieerd en zeer goed vond, de kamers ruim en in het algemeen een zorgeloos verblijf bij ons hadden.
Voor degenen die niet bekend zijn met het zijn, informeren wij dat het hotel gelegen is aan de zee, ongeveer 1,5 km van de haven met zijn bars en restaurants. Naar het centrum van de stad is het ongeveer 2,5 km. Voor degenen die niet willen lopen, is er een lokale bus die ongeveer elke 40 minuten rijdt. Als alternatief heeft het hotel ook fietsen te huur, of, indien gewenst, onze vriendelijke medewerkers zullen u graag een taxi bellen.
Tijdens de check-in informeert ons receptiepersoneel meestal over de verschillende diensten, maar we begrijpen ook dat wanneer onze gasten arriveren, dit veel informatie is en zij zo snel mogelijk naar hun kamer willen gaan. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze medewerkers, die u graag helpen waar ze kunnen.
De omliggende gebieden bieden veel plaatsen die zeker een bezoek waard zijn, maar velen van hen hebben een auto nodig om ze te kunnen bereiken, zoals bijvoorbeeld Ronda, El Caminito del Rey (zorg ervoor dat u uw entree ruim van tevoren boekt) ), of kleinere dorpen zoals Casares, Genalguacil, etc. - Aan de andere kant zijn plaatsen zoals Marbella of Puerto Banús bijvoorbeeld gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.
Wij danken u hartelijk voor uw aanbeveling. Weet dat het een plezier was om u en uw gezin bij ons te hebben en we verwelkomen u graag opnieuw.
Met vriendelijke groeten namens het hele H10 Estepona Palace-team

Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Leuke vakantie , 2 de maal naar h10 Estepona palace. Vriendelijke verwelkoming , en hadden via mail onze voorkeur van kamer gegeven en kregen deze, was al eerste plezier . Daar het weer geen 100% was , hebben we met onze gehuurde auto, steden bezocht , en vinden Estepona - Marbella - Gibraltar -Malaga zeker te doen, en er is voldoende plaats voor hotel om auto te plaatsen.
Wij hebben lekker gegeten, soms is het druk ‘s avonds om te eten, maar misschien goeie raad neem eerst aperitief in de bar, en eten op gemak rond 20 uur. Aan zwembad is er ook keuze genoeg voor all in formule, maar in resto is er ook keuze en je kan je buiten eten.
Aan zwembad genoeg plaats om te zonnen, en eventueel plaatsje aan strand.
Na 2 de maal voor 1 week genoten, en wie weet nog een 3de keer, willen nog plaatsjes zien in omgeving .

Datum van verblijf: april 2018
H10EsteponaPalace1, Director de Relaciones Públicas van H10 Estepona Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2018

Beste gast,
Bedankt dat je ons opnieuw hebt gekozen voor je verblijf, omdat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen en ons te beoordelen.
We proberen waar mogelijk rekening te houden met kamervoorkeuren en zijn blij om te horen dat u uw kamer op prijs stelde, evenals het eten een zwembad.
Van degene die je al hebt bezocht, zijn er veel plaatsen te bezoeken in de omgeving, zoals Ronda, Setenil de las Bodegas, Genalguacil, Castellar de la Frontera om er maar een paar te noemen. Neem contact op met onze klantenservice wanneer u bij ons bent en zij zullen u enkele ideeën kunnen geven.
Weet dat het een plezier was om u bij ons te hebben en we zullen blij zijn om u weer te kunnen verwelkomen.

Beoordeeld op 14 juni 2018

Het pluspunt van H10 hotel is de privilege mogelijkheid. Dit is net geen All-inn maar een upgrade service. Niets op aan te merken. Alleen de vermelding dat je een late check-out kunt krijgen kan beter weggelaten worden. Dit is het 2de hotel dat we boeken van H10 en nergens kon die late check-out beloofd worden. De privilege-lounge mocht wel iets properder en meer opgevolgd worden. Het Hotel ligt een eindje van alles af, maar voor ons wandelaars was dit geen probleem. De bezetting van het keuken en show-cooking personeel was te beperkt en moesten hard werken, maar het buffet en eten is prima.
Volgend jaar terug een H10 als het hotel in La Plama de privilge introduceerd!!! taburiente palace. Tot Dan en nog veel succes.

Kamertip: Als je het budget er voor wil uitgeven raden wij een privilegekamer aan
Datum van verblijf: mei 2018

Beste gast,
Bedankt dat je ons hebt gekozen voor je verblijf, omdat je tijd hebt genomen om je ervaringen te delen en om ons te beoordelen.
We zijn blij om te horen dat je je privilege-kamer leuk vond met zijn extra diensten, evenals ons eten en een goed verblijf bij ons.
Voor degenen die niet bekend zijn met onze kamertypes, willen we erop wijzen dat Privilege een soort kamer en service is die u kunt boeken. Het heeft niets te maken met het type bord dat men kiest, d.w.z. het kan worden gecombineerd met elk type bord, zoals bijvoorbeeld halfpension of all inclusive.
De jachthaven ligt op ongeveer 1,2 km van het hotel met veel restaurants en bars. Om dit te bereiken kunt u langs de stoep gaan, langs het strand of als alternatief met de lokale bus die op ongeveer 150 meter van het hotel vertrekt en last but not least met de taxi. Het centrum van de stad is nog 1,5 km verder met een mooie boulevard langs de zee tussen de haven en het centrum van de stad.
Het was een genoegen om u bij ons te hebben en we zullen blij zijn om u weer te kunnen verwelkomen.

Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Propere kamer met klein terras, het is nog paar mei en er is al onvoldoende plaats om te liggen aan zwembad en het strand. Organisatie binnen het hotel is verschrikkelijk. En personeel is niet altijd even vriendelijk elke vraag is te veel. Ik sprak iemand van het personeel aan om te zeggen dat de drink glazen aan het buffet op waren. Ik kreeg als antwoord dat ik dit aan het barpersoneel moest melden. Toen ik dit deed... wees ze mij waar de kast is en moest ik dit maar zelf gaan halen terwijl ze normaal gewoon worden aangevuld. Ga ik hiervoor op hotel? Om mijzelf te bedienen? En je mag of kan niet buiten eten. Spijtig als dit je grote vakantie is we zijn toch al mei en het is gemakkelijk 25 graden. Ook spijtig dat je een all in hotel neemt en toch alles extra moet betalen! Zelf voor het gebruik van de kluis op je kamer... nog nooit meegemaakt. Minbar in de kamer is leeg! En een drankje meenemen naar je ligplaats kan niet... als je al een plaatsje vind. Ook het strand is geen echt zandstrand zonder speciale sloefjes kan je het strand en de zee niet in. Strand en zee zijn ook vuil en overal glas.

Datum van verblijf: mei 2018
H10EsteponaPalace1, Director de Relaciones con Clientes van H10 Estepona Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Beste gast,
We zijn blij om te horen dat je je kamer leuk vond.
Er zijn veel ligbedden beschikbaar. Mocht u op een gegeven moment er niet een kunnen vinden, neem dan alstublieft contact op met onze vriendelijke poolmedewerkers, die het graag voor u organiseren.
Het terras van het restaurant is open afhankelijk van het weer, dat wil zeggen, het hangt niet alleen af ​​van de temperatuur, maar ook van regen of sterke wind, zoals we een paar weken geleden hebben gehad. Anders is het terras open.
Tenzij u een Privilege-kamer heeft, kost de kluis 2,40 euro per dag of 15 euro per week met een aanbetaling van 10 euro.
Er is een minibar in elke kamer. Als u wilt dat dit wordt opgevuld, vindt u een bestellijst in uw kamer, zodat u die drankjes kunt bestellen die u graag zou willen hebben.
Wat het strand betreft betreuren we dat dit niet aan uw verwachtingen voldeed, maar willen we eraan herinneren dat het strand openbaar en in zijn natuurlijke staat is en dat de autoriteiten ons niet toestaan ​​het op enigerlei wijze te wijzigen.
Wij danken u voor uw verblijf.

Beoordeeld op 28 april 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Mooie Kamer lekker gegeten zowel middays als Avond’s.het is zeer aangenaam verblijven. Vooral de rust en het mooie weezicht.weer viel wat tegen. Prachtige sauna en wellness. Hadden geode massage.

Datum van verblijf: april 2018
H10EsteponaPalace1, Director de Relaciones Públicas van H10 Estepona Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2018

Beste gast,
We zijn blij om te horen dat je je kamer leuk vond evenals het eten, hebben geprofiteerd van ons wellnesscentrum en in het algemeen genoten van je pauze met ons.
Het was een genoegen om u bij ons te hebben en zou blij zijn om u weer te kunnen verwelkomen.