Beoordeeld op 14 juni 2018

Het pluspunt van H10 hotel is de privilege mogelijkheid. Dit is net geen All-inn maar een upgrade service. Niets op aan te merken. Alleen de vermelding dat je een late check-out kunt krijgen kan beter weggelaten worden. Dit is het 2de hotel dat we boeken van H10 en nergens kon die late check-out beloofd worden. De privilege-lounge mocht wel iets properder en meer opgevolgd worden. Het Hotel ligt een eindje van alles af, maar voor ons wandelaars was dit geen probleem. De bezetting van het keuken en show-cooking personeel was te beperkt en moesten hard werken, maar het buffet en eten is prima.
Volgend jaar terug een H10 als het hotel in La Plama de privilge introduceerd!!! taburiente palace. Tot Dan en nog veel succes.

Kamertip: Als je het budget er voor wil uitgeven raden wij een privilegekamer aan
Datum van verblijf: mei 2018
H10EsteponaPalace1, Director de Relaciones Públicas van H10 Estepona Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2018

Beste gast,
Bedankt dat je ons hebt gekozen voor je verblijf, omdat je tijd hebt genomen om je ervaringen te delen en om ons te beoordelen.
We zijn blij om te horen dat je je privilege-kamer leuk vond met zijn extra diensten, evenals ons eten en een goed verblijf bij ons.
Voor degenen die niet bekend zijn met onze kamertypes, willen we erop wijzen dat Privilege een soort kamer en service is die u kunt boeken. Het heeft niets te maken met het type bord dat men kiest, d.w.z. het kan worden gecombineerd met elk type bord, zoals bijvoorbeeld halfpension of all inclusive.
De jachthaven ligt op ongeveer 1,2 km van het hotel met veel restaurants en bars. Om dit te bereiken kunt u langs de stoep gaan, langs het strand of als alternatief met de lokale bus die op ongeveer 150 meter van het hotel vertrekt en last but not least met de taxi. Het centrum van de stad is nog 1,5 km verder met een mooie boulevard langs de zee tussen de haven en het centrum van de stad.
Het was een genoegen om u bij ons te hebben en we zullen blij zijn om u weer te kunnen verwelkomen.

Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Propere kamer met klein terras, het is nog paar mei en er is al onvoldoende plaats om te liggen aan zwembad en het strand. Organisatie binnen het hotel is verschrikkelijk. En personeel is niet altijd even vriendelijk elke vraag is te veel. Ik sprak iemand van het personeel aan om te zeggen dat de drink glazen aan het buffet op waren. Ik kreeg als antwoord dat ik dit aan het barpersoneel moest melden. Toen ik dit deed... wees ze mij waar de kast is en moest ik dit maar zelf gaan halen terwijl ze normaal gewoon worden aangevuld. Ga ik hiervoor op hotel? Om mijzelf te bedienen? En je mag of kan niet buiten eten. Spijtig als dit je grote vakantie is we zijn toch al mei en het is gemakkelijk 25 graden. Ook spijtig dat je een all in hotel neemt en toch alles extra moet betalen! Zelf voor het gebruik van de kluis op je kamer... nog nooit meegemaakt. Minbar in de kamer is leeg! En een drankje meenemen naar je ligplaats kan niet... als je al een plaatsje vind. Ook het strand is geen echt zandstrand zonder speciale sloefjes kan je het strand en de zee niet in. Strand en zee zijn ook vuil en overal glas.

Datum van verblijf: mei 2018
H10EsteponaPalace1, Director de Relaciones con Clientes van H10 Estepona Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Beste gast,
We zijn blij om te horen dat je je kamer leuk vond.
Er zijn veel ligbedden beschikbaar. Mocht u op een gegeven moment er niet een kunnen vinden, neem dan alstublieft contact op met onze vriendelijke poolmedewerkers, die het graag voor u organiseren.
Het terras van het restaurant is open afhankelijk van het weer, dat wil zeggen, het hangt niet alleen af ​​van de temperatuur, maar ook van regen of sterke wind, zoals we een paar weken geleden hebben gehad. Anders is het terras open.
Tenzij u een Privilege-kamer heeft, kost de kluis 2,40 euro per dag of 15 euro per week met een aanbetaling van 10 euro.
Er is een minibar in elke kamer. Als u wilt dat dit wordt opgevuld, vindt u een bestellijst in uw kamer, zodat u die drankjes kunt bestellen die u graag zou willen hebben.
Wat het strand betreft betreuren we dat dit niet aan uw verwachtingen voldeed, maar willen we eraan herinneren dat het strand openbaar en in zijn natuurlijke staat is en dat de autoriteiten ons niet toestaan ​​het op enigerlei wijze te wijzigen.
Wij danken u voor uw verblijf.

Beoordeeld op 28 april 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Mooie Kamer lekker gegeten zowel middays als Avond’s.het is zeer aangenaam verblijven. Vooral de rust en het mooie weezicht.weer viel wat tegen. Prachtige sauna en wellness. Hadden geode massage.

Datum van verblijf: april 2018
H10EsteponaPalace1, Director de Relaciones Públicas van H10 Estepona Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2018

Beste gast,
We zijn blij om te horen dat je je kamer leuk vond evenals het eten, hebben geprofiteerd van ons wellnesscentrum en in het algemeen genoten van je pauze met ons.
Het was een genoegen om u bij ons te hebben en zou blij zijn om u weer te kunnen verwelkomen.

Beoordeeld op 6 april 2018

...maar voor ons stond het op de verkeerde plaats. Wij zijn geen échte zonnekloppers en lopen graag rond, liefst langs een mooie promenade met wat terrasjes en winkeltjes, of langs aangename rustige wandelwegen. De promenade is men nog aan het creëren. Naar het haventje wandel je via het voetpad langs een relatief drukke weg (Goed alternatief is het busje op 150m van het hotel á 1,10€). Het haventje is gezellig als er markt is, anders zijn er enkel de restaurantjes te vinden. Over het hotel zelf is er niets dan goeds te vertellen. Mooie architectuur, heel netjes, vriendelijk en hulpzaam personeel en een bijzonder lekkere keuken. De kok van de show-cooking kent zijn vak, zeker wat eten bereiden aangaat maar ook de factor show is hem op het lijf geschreven. Voldoende ruimte in de mooie tuin voor de zonnekloppers met schaduwplekjes indien die gewenst zijn. Wens je een vakantie om te rusten, lekker te eten en van de zon te genieten, dan is dit hotel zéker aan te raden ! Als dit de norm is voor alle H10 hotels, dan zoeken we er volgende keer zeker terug eentje uit maar dan op een plaats die voor ons beter geschikt is.

Kamertip: Meerwaarde voor Prestige-kamer is niet in verhouding met de aangeboden voordelen. Toch niet in de periode toen wij er waren.
Datum van verblijf: maart 2018
H10EsteponaPalace1, Director de Relaciones Públicas van H10 Estepona Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2018

Dear Guest,
Thank you for choosing us for your stay, for taking time to share your experience and for rating us.
It is a pleasure to hear that you liked the architecture of the hotel as well as the food and our friendly and helpful staff and that you had a pleasant holiday.
We understand that the location was not ideal for you. The beach promenade to the port, as you mentioned, is in the making. From there the promenade into town offers a lovely walk along the sea. Also, if you have a car, our staff will be delighted to recommend various walkways, along the beach as well as inland for a pleasant stroll.
We would be delighted to be able to welcome you again.
With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.

Beoordeeld op 9 maart 2018 via mobiele applicatie

Het is een mooi maar groot hotel. Wij waren met een gezelschap van 5 waarvan één persoon slecht te been. Aangezien dit hotel wat afgelegen ligt, was het niet zo simpel om een wandelingetje te maken. Het haventje ligt toch al 20 min te voet verwijderd en enkel via de grote baan bereikbaar. Aangezien het in onze vakantie enorm veel heeft geregend (jammer genoeg!), hebben we niet aan of in het zwembad gelegen. Maar het was wel mooi. Van het personeel kan je geen slecht woord zeggen. Ze helpen waar het kan. De buffetten van ontbijt en diner zijn uitgebreid en voor ieder wat wils. Het hotel zelf kan misschien een opknapbeurt gebruiken. Hier en daar hebben we waterlekken gezien vanuit het plafond. (Door de regen?) De badkamer is ruim en netjes maar de douche in het bad is niet handig voor de ouderen.

Datum van verblijf: maart 2018
H10EsteponaPalace1, Director de Relaciones Públicas van H10 Estepona Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2018

Dear Guest,
Thank you for choosing us for your stay, for taking tame to share your experience and also for rating us.
We are glad to hear you liked our hotel and staff, as well as our breakfast and dinner buffet.
We understand that for a person with walking difficulties the port, being about 1km from the hotel might be a little too far. For those who do not wish to walk, there is a public bus leaving from about 150m from the hotel, which stops in the port as well as the centre. Another alternative would be a taxi, which our reception staff are happy to call for you. A beach promenade to the harbor is in the making.
It has indeed rained quite a lot these past few days and we would be delighted to welcome you again with more sunshine.
With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.