Beoordeeld op 3 oktober 2018

Hotel is rustig gelegen wel een heel stuk van het stadje Estepona. Je kan er wandelen via het strand langs beide zijden, maar langs één kant moet je omheen het naaktstrand langs de gewone weg. Het eten aan het buffet is lekker en vrij gevarieerd maar verwacht ook geen topgerechten. We hebben gedineerd in het à la carte restaurant, dit was de meerkost niet waard. Voor een 5 sterren restaurant had ik een betere keuken verwacht zeker wat de warme gerechten betrof.

Kamertip: Vraag een kamer met zicht op zee, heerlijk ontwaken met open ramen en het geluid van de zee.
Datum van verblijf: september 2018
Elba Estepona E, La Dirección van Gran Hotel Elba Estepona & Thalasso Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2018

Beste Mariette V,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons en andere reizigers op Tripadvisor.
Bedankt voor je vriendelijke woorden over ons hotel.

We hopen je te verwelkomen in toekomstige vakanties,

Directoraat-generaal

Beoordeeld op 10 september 2018 via mobiele applicatie

Het hotel op zich is goed. Grote lobby, grote en nette kamers met enorme badkamers, groot zwembad, ... daar niets op aan te merken. Het eten in de restaurant "for adults" is geweldig. Als je in de namiddag in het zelf service restaurant gaat eten, moet we wel heel veel geduld hebben.
Aan de receptie zijn ze vriendelijk, maar het jammere is dat ze niet op de hoogte zijn over het openbaar vervoer. Ze zeggen dat je enkel met eigen wagen of taxi weg kan, terwijl er op 50m een bushalte is. Dit is spijtig, vooral door het feit dat dit hotel nogal afgelegen ligt en er maar 1 restaurant in de buurt is. De promenade langs het strand is zeer kort en naast het hotelstrand is er een nudistenstrand gelegen.

Datum van verblijf: september 2018

Beste Kristel1963,

Bedankt voor je vriendelijke woorden over ons hotel.
Als het gaat om openbaar vervoer, waren er deze zomer problemen als gevolg van het werken aan de busroute in het stadscentrum. Tot onze verbazing werd de buslijn die ons hotel passeerde dit seizoen geannuleerd.

We hopen u te verwelkomen in toekomstige vakanties.

Met een warme groet,

Directoraat-generaal

Beoordeeld op 25 juni 2018 via mobiele applicatie

Kamers zijn mooi, maar eten is echt waardeloos en dat voor een 5 sterren hotel. We waren twee avonden bij Paris en Roma en wat je ook bestelt, het is allemaal echt waardeloos. En het laatste bier stonk in het glas en smaakte vies en hebben we ook maar laten staan. Aan de overkant van de weg bij de Burger King zagen we nog meer gasten van dit 5 * hotel en hebben we beter gegeten.

Datum van verblijf: juni 2018
Elba Estepona E, Director General van Gran Hotel Elba Estepona & Thalasso Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Beste klanten,

Dank u voor het delen van uw ervaringen op Tripadvisor. Wij blijven tot uw beschikking

Juan Manuel Galán
Elba Estepona Gran Hotel *****

Beoordeeld op 23 juni 2018

Mooi hotel met lekker eten, buffet is gevarieerd. Ontbijt is lekker. In juni is het ook heel rustig. Verschillende zwembaden, het een al wat rustiger dan het andere. Vlak aan het strand . Goed bereikbaar met de auto. Kamer zeer ruim en mooi enkel de douche is aan renovatie toe.

Datum van verblijf: juni 2018
Elba Estepona E, Director General van Gran Hotel Elba Estepona & Thalasso Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2018

Sehr bdgeest,

vielen Dank dafür, dass Sie sich Zeit genommen haben und uns Ihre Meinung geschickt haben. Erst einmal möchten wir uns dafür bedanken, dass Sie unser Gast waren. Die überaus positive Bewertung macht uns glücklich und motiviert uns zu gleich den eingeschlagenen Weg weiterzugehen und uns stetig zu verbessern. Wir würden uns freuen, Sie wieder in unserem Haus begrüssen zu können.
Mit sonnigen Grüssen aus Andalusien
Juan Manuel Galan

Beoordeeld op 26 februari 2018 via mobiele applicatie

Een mooi hotel, maar veel te prijzig. De Spa & Wellness was niet bij de prijs inbegrepen (en dat voor € 160 per nacht). Er zijn drie restaurants waar je redelijk tot goed kunt eten. Om van de omgeving te genieten heb je absoluut vervoer nodig. De kamer was wel lekker ruim met een luxe badkamer. En we hadden mooi uitzicht op de Zee.

Datum van verblijf: februari 2018
Elba Estepona E, Director General van Gran Hotel Elba Estepona & Thalasso Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2018

Dear rinyweb,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden
un saludo
Juan Manuel Galán