Beoordeeld op 5 september 2019

Deze keer hebben we het voordeel gezien van deze perfecte lokatie met zeer kleine kinderen .
De Marriott heeft drie zwembaden ter beschikking voorheen hebben we alleen gebruik gemaakt van het grote zwembad,maar nu we met onze kleinzoon net 1 jaar hier waren hebben we optimaal gebruik gemaakt van het kinderbad.
Deze lokatie is een aanrader voor familie's met kleine kinderen,verder ook voor volwassen welke geen kinderen rondom hun willen daar hievor een separaat zwembad met voldoende ligstoelen terbeschikking staan zonder dat men in de ochtend moet vechtten voor een ligbed

Kamertip: Octendzon of middagzon
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019 via mobiele applicatie

wat een mooi resort! alles klopt(bijna)!
ontvangst perfect! prachtig appartement! tuinen mooi aangelegd en onderhouden! auto in parkeergarage! (auto wel nodig)
strand is mooi, alleen zee niet toeganglijk ivm keien strand! verder een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 7 mei 2019 via mobiele applicatie

Alles was top
Resort heeft alle mogelijkheden.... alles op en top schoon en onderhouden
Meteen aan het strand
Korte afstand van leuke gezellige stadjes, restaurants en eetgelegenheden zijn er genoeg
Het weer was fantastisch

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 8 oktober 2018

We hadden een appartement met twee slaapkamers, zeer ruim en voorzien van alle faciliteiten (2 badkamers ...). Keukenfaciliteiten zijn 100% in orde en er is zelfs een afwasmachine. De wifi kan te wensen overlaten.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
MarriottVacationClub, Customer Care Manager van Marriott's Playa Andaluza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2018

Our team appreciates your review and recommendation on TripAdvisor. We are happy you enjoyed your visit to the resort and look forward to welcoming you back again in the near future.

Beoordeeld op 13 december 2017 via mobiele applicatie

Het hotel bezoeken in december is misschien geen goed idee. Onze kamer was duidelijk snel in orde gebracht, maar niet vermuft. Teleurstelling was het ontbijt midden in de zogenaamde winkel, niet bepaald gezellig.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken
MarriottVacationClub, Customer Care Manager van Marriott's Playa Andaluza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2017

Thank you for taking the time to share your feedback and leave a review. It is very important to us and has been shared with our senior resort management. We look forward to exceeding expectations on your next Marriott Vacation Club stay.