Beoordeeld op 8 oktober 2018

We hadden een appartement met twee slaapkamers, zeer ruim en voorzien van alle faciliteiten (2 badkamers ...). Keukenfaciliteiten zijn 100% in orde en er is zelfs een afwasmachine. De wifi kan te wensen overlaten.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
MarriottVacationClub, Customer Care Manager van Marriott's Playa Andaluza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2018

Our team appreciates your review and recommendation on TripAdvisor. We are happy you enjoyed your visit to the resort and look forward to welcoming you back again in the near future.

Beoordeeld op 13 december 2017 via mobiele applicatie

Het hotel bezoeken in december is misschien geen goed idee. Onze kamer was duidelijk snel in orde gebracht, maar niet vermuft. Teleurstelling was het ontbijt midden in de zogenaamde winkel, niet bepaald gezellig.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken
MarriottVacationClub, Customer Care Manager van Marriott's Playa Andaluza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2017

Thank you for taking the time to share your feedback and leave a review. It is very important to us and has been shared with our senior resort management. We look forward to exceeding expectations on your next Marriott Vacation Club stay.

Beoordeeld op 10 november 2016

Wij hebben een heerlijke week gehad in het Marriott. Het terrein en het hotel is werkelijk prachtig (wat een mooie bouwstijl) en zeer luxe. De appartementen zijn heel mooi en zeer kompleet ingericht. Elke dag wordt het schoongemaakt en als iets niet goed werkt wordt het a la minute vervangen. Je kan meedoen met Pilates, yoga, aquarobics etc. De verschillende zwembaden voor o.a. de kleintjes, sport en ontspannen zwemmen zijn mooi aangelegd. De ligbedjes op het strand staan gratis ter beschikking. Zeer aan te bevelen.

Datum van verblijf: oktober 2016
MarriottVacationClub, Customer Care Manager van Marriott's Playa Andaluza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2016

We appreciate your feedback, Barbara! We are happy to hear you enjoyed your stay with us here at Marriott's Playa Andaluza.

Beoordeeld op 18 mei 2016

Zeer aangenaam hotel met perfect opgeleid personeel. Ideale plek voor een vakantie in alle rust ondanks de georganiseerde activiteiten in het resort , deze zijn wel nuttig maar zonder verplichtingen. De appartementen zijn ruim, proper en van alle comfort voorzien. Mooi aangelegde tuin en privé strand met genoeg ligplaatsen, ontbijt en lunch perfect, s avonds zijn er in de buurt gezellige restaurants met zeer gevarieerde cuisine.

Kamertip: Bij inchecken gewoon aan de receptie vragen welke u voorkeur heeft.
Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 9 februari 2016

2BD appartement is voorzien van alle gemakken, wel moeilijk te bereiken met de auto.
Goede eetgelegenheden in de nabijheid. Strand is aan opknapbeurt toe, maar wel staan mooie ligbedden ter beschikking. Service is zeer goed en vriendelijk.

Datum van verblijf: november 2015