Beoordeeld op 29 oktober 2019

mooi hotel met alle fasciliteiten die je nodig hebt. zeer vriendelijk personeel,lekker eten en drinken.

kamers vanaf de 4de verdieping hebben beter zicht dan lagere.

minpunt is dat de parking vrij duur is voor deze buurt (als je wagen hurt , komt er nog eens 8 € per dag bij )

Kamertip: kamers vanaf de 5de verdieping
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Atalaya_Park, Director de Relaciones con Clientes van Sol Marbella Estepona Atalaya Park by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2019

Sehr geehrter geertnaessens2018,

Als Erstes möchten wir uns bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Eindrücke über Sol Marbella Estepona Atalaya Park mitgeteilt haben.

Ihr Lob geben wir sehr gerne an unsere Mitarbeiter weiter – es ist immer eine tolle Motivation.

Wir lernen über all Ihre Kommentare und versuchen, unsere Leistung dadurch zu verbessern. Unser Ziel ist es jeden Tag einen besseren Service anzubieten, um die Zufriedenheit unserer Gäste zu steigern.

Wir freuen uns Sie bald wieder bei uns im Sol Atalaya Park begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen.

Walter V

Beoordeeld op 17 oktober 2018

Hotel ligt ongeveer 1 km van de hoofdbaan en er rijdt geen wagentje van het hotel. Ramen van onze kamer waren smerig, verder vrij proper. Eten niet slecht maar alle dagen hetzelfde, zeer weinig afwisseling. Ligt heel dicht bij zee, dat is een pluspunt. Zwembaden buiten waren heel erg koud, ik schat rond 18° in oktober.

Datum van verblijf: oktober 2018
Atalaya_Park, Guest Relations Manager van Sol Marbella Estepona Atalaya Park by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

Dear bruncsi,

We want to thank you for the time you have spent sharing your comments with us about your recent stay at Sol Marbella Estepona Atalaya Park.

We greatly regret not having been able to fulfill your expectations during your vacations and we have taken note of the aspects that you mentioned to improve in those areas in order to offer a better service for the client and thus be able to create unrepeatable moments for all of them.

Sincerely, we hope you consider the option of giving us a new opportunity and show you the desire that we put to make the stay of our clients a unique experience.

On behalf of the entire team of Sol Marbella Estepona Atalaya Park, receive a cordial greeting,

María Guerrero

Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Gedateerde kamers maar wel heel ruim. Heel groot complex maar ondanks grote capaciteit toch heel rustig. Eten is lekker maar steeds hetzelfde. Zou zeker wat gevarieerder mogen zijn voor zijn 4 sterren.

Datum van verblijf: oktober 2017
Atalaya_Park, Director de Relaciones con Clientes van Sol Marbella Estepona Atalaya Park by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2019

Dear santje73,

First of all we want to say thank you for choosing Sol Marbella Estepona Atalaya Park to spend your holidays and to share with us your experience.

We thank you so much for your reviews, that let us to keep improving in our services and facilities to the guest to try to achieve the excellence, which is our main goal.

We would like to invite you to come back once again and give us the opportunity to show you that we are focused in the guest satisfaction.

Looking forward to welcome you once again at your second home in La Costa del Sol.

Best Regards,

Walter V

Beoordeeld op 17 oktober 2017

Zeer groot afgelegen complex. Kamers zijn wat gedateerd en het onderhoud is ook niet wat het moet zijn. Lotion en shampoo werden de hele week niet aangevuld.
Twee zeer mooie zwembaden buiten en èèn binnenzwembad. Ligstoelen zijn dringend aan vervanging toe (vuil).
Voorgerecht en dessert waren zeer goed. Hoofdgerecht meestal niet warm genoeg.

Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goed gelegen op mooi domein aan het strand , eten zeer correct en vriendelijk personeel . Ietwat verouderde infrastructuur maar wordt deze winter gerenoveerd . Prima weekje vakantie gehad hier en je moet geen golfspeler zijn om hier goede vakantie te hebben . Auto huren wel een must maar zeer goedkoop.