Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Gedateerde kamers maar wel heel ruim. Heel groot complex maar ondanks grote capaciteit toch heel rustig. Eten is lekker maar steeds hetzelfde. Zou zeker wat gevarieerder mogen zijn voor zijn 4 sterren.

Datum van verblijf: oktober 2017
Atalaya_Park, Director de Relaciones con Clientes van Sol Marbella Estepona Atalaya Park by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2019

Dear santje73,

First of all we want to say thank you for choosing Sol Marbella Estepona Atalaya Park to spend your holidays and to share with us your experience.

We thank you so much for your reviews, that let us to keep improving in our services and facilities to the guest to try to achieve the excellence, which is our main goal.

We would like to invite you to come back once again and give us the opportunity to show you that we are focused in the guest satisfaction.

Looking forward to welcome you once again at your second home in La Costa del Sol.

Best Regards,

Walter V
Guest Experience Manager

Beoordeeld op 17 oktober 2017

Zeer groot afgelegen complex. Kamers zijn wat gedateerd en het onderhoud is ook niet wat het moet zijn. Lotion en shampoo werden de hele week niet aangevuld.
Twee zeer mooie zwembaden buiten en èèn binnenzwembad. Ligstoelen zijn dringend aan vervanging toe (vuil).
Voorgerecht en dessert waren zeer goed. Hoofdgerecht meestal niet warm genoeg.

Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goed gelegen op mooi domein aan het strand , eten zeer correct en vriendelijk personeel . Ietwat verouderde infrastructuur maar wordt deze winter gerenoveerd . Prima weekje vakantie gehad hier en je moet geen golfspeler zijn om hier goede vakantie te hebben . Auto huren wel een must maar zeer goedkoop.

Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Als je een betaalbare plek zoekt om te overnachten dan zit je hier goed, verwacht je meer dan wordt het een teleurstelling. Sfeer uit de jaren 80 en modernisering is uitgebleven. Wel een lekker groot zwembad maar daar mag je dan niet in, geen frisse ochtendduik dus. Eten is het standaard buffet, redelijk inspiratieloos. In de nacht last gehad van dronken Britten.

Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is geen 3 sterren waard
Word overgenomen waardoor veel personeel er tegen hun zin rondlopen ..weinig variatie in de buffeten ...we zijn hier maar 3 dagen komen eten .
Hopelijk met de nieuwe eigenaar in orde