“Wat een tegenvaller.”

Geclassificeerd als nr. 32 van 543 Restaurants in Estepona
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mede door alle positieve berichten zijn wij in dit restaurant gaan eten.
Het werd echter een enorme tegenvaller.
Het restaurant is zeer simpel ingericht.
Het merendeel van de gasten komt uit spanje. Met grote groepen.
Het lawaai was niet te houden!
De bediening was slecht. En het eten maar zeer matig.
Bij de rekening leek het erop dat wij als toeristen opgelicht werden.
De vis werd duur betaald.
Mijn advies: sla dit restarant over. Er zijn vlakbij in de puerto deportive veel betere resaurants.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden gegeten. Heerlijke visgerechten. Uitstekende bediening. Heerlijk sfeertje, veel Spanjaarden. Voor weinig geld de heerlijkste (vis)gerechten. Een absolute aanrader.

22 januari 2018 beoordeeld

Een ervaring. Zeer verse vis en schaaldieren voor een interessante prijs.
Zeker aan te raden. Beste visrestaurant in Estepona.

21 december 2017 beoordeeld

De beste plek in de hele omgeving om te genieten van vis, schelp- of schaaldieren. Het is een zeer populaire zaak (en heel terecht) en soms moet je even wachten om een plekje te krijgen. Als je eenmaal aan tafel zit is de kwaliteit onovertroffen.
Dus als je wil genieten van deze kwaliteit, dan is het handig om ruim voor openingstijd voor de deur te staan.

30 november 2017 beoordeeld

Een restaurant met heel veel fans. De eerste keer dat we hier wilden eten zouden we anderhalf uur moeten wachten en zijn we een deurtje verder gegaan. De tweede poging was raak omdat we op tijd aan tafel zaten. Het bedienend personeel is vriendelijk en professioneel. Veel lekker vis voor een kleine prijs. Je kunt kiezen uit een groot of een halve portie. Let wel op dat je goed bestelt want de bediening vraagt niet of je een hele of een halve portie wenst. Hier moet je gewoon één keer gegeten hebben.

Reizigers die Restaurante La Escollera bekeken, bekeken ook

Estepona, Costa del Sol

In Restaurante La Escollera geweest? Deel je ervaringen!