Beoordeeld op 29 september 2018 via mobiele applicatie

Prettig resort in de valle romano , vlakbij estepona en de stranden , mooie appartementen ( wij hadden een penthouse , een aanrader ) , super schoon , helaas wel met een motteballen lucht erin . Verder Ok netjes ingericht . Ontbijt ruim voldoende , sfeer in het restaurant een beetje ondermaats. Fijn om rondom het appartement gebouw te golfen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 24 november 2017

Hier met grote groep rondje golf gepeeld om 1000uur gestart. Prima golfbaan, maar horeca totaal niet ingespeeld op groot aantal mensen. Slechts 1 camarero en die was oververmoeid (althans dat liet hij blijken) dus een drankje bestellen (en krijgen!) duurde extreem lang. Dit moet echt beter want de golfband verdient het!

Datum van verblijf: november 2017
OnaHotels, Director de Relaciones con Clientes van Ona Valle Romano Golf & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2017

Dear Tim,

Thank you for your time and for sharing your opinion with us. We are pleased that you enjoyed your stay in our resort.

We are sure that all your suggestions will help other customers to enjoy their stay at Ona Valle Romano Golf & Resort even more.

We look forward to welcoming you back to the hotel.

Kind regards,
Virginia
Guest Experience

Beoordeeld op 7 oktober 2017 via mobiele applicatie

Op onze rondreis door Andalousië ( begin oktober )vonden we eerder toevallig dit appertement via internet.
We hebben er 4 dagen genoten van de ruimte en comfort en de rust en uitzicht vanop ons ruime terras.
Ook het aanbod bij morgen en avondbuffet was lekker en gevarieerd.
Als ik één opmerking mag geven : de flatscreen tv heeft meer dan 50 zenders maar geen enkele Belgische of Nederlandse zender .Jammer !

Datum van verblijf: oktober 2017
Onahotels, Director de Relaciones con Clientes van Ona Valle Romano Golf & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2017

Dear guest,

Thank you so much for the time you have spent sharing your comments with us.

We are glad to know that you enjoyed a wonderful experience at Ona Valle Romano Golf & Resort, specially comfort, views and variety of food during meals.

We would like to have a new opportunity and welcome you again.

Regards,
Melania Martin
Guest Experience

Beoordeeld op 27 augustus 2016

Waar zal ik beginnen... Bij het fantastische uitzicht, het heerlijke zwembad, het mooie appartement... Laat ons bij het begin beginnen! De weg naar het hotel toe is inderdaad niet zo geweldig momenteel: er ligt nog geen asfalt, dus het is nogal hobbelig. Er worden nog veel villa's gebouwd op de berg, dus er passeert nog veel werkverkeer. Dan begrijp ik wel dat ze niet meteen de weg aanleggen - die zou toch maar stuk gaan van al het werkverkeer. Maar dit is iets buiten de wil om van het hotel. We zijn perfect ontvangen (zelfs om 22u30 's avonds). Het appartement is modern ingericht met een groot terras, heeft twee badkamers, goede bedden, veel kastruimte, een goed ingerichte keuken, wasmachine, droogrek, strijkijzer en strijkplank, afwasmachine, snelle en goede wifi, een welcome kit met twee vaatwasblokjes, waspoeder en afwasmiddel... Wat ontbreekt is zoals hier al gezegd peper/zout en wat olie, evenals keukenhanddoeken. Er was ook geen scherp snijmesje. Door al deze zaken krijg je een beetje de indruk dat zelf koken niet echt gestimuleerd wordt. Misschien waren deze dingen normaal gezien wel voorhanden, maar waren ze verdwenen? Misschien kan een inventarislijst in het appartement helpen?De ijskast is super (mét drie vriesvakken!), dus daar kan je zeker genoeg in bewaren. Wij boekten met ontbijt (buffet) en ook daar was weinig op aan te merken. Degelijk ontbijt, wel véél zoete dingen, maar dat is dan misschien weer typisch Spaans. Voor de rest van je maaltijden kan je gezellig eten in Estepona zelf, waar ook verschillende supermarkten zijn (hééél grote Carrefour aan afrit 157) om je boodschappen te doen. Bij het hotel zijn twee zwembaden waar je van kan gebruik maken: aan het ene (centrale) zwembad gaat ook de animatie door en wordt muziek gespeeld, aan het andere zwembad is het rustiger en geen muziek, maar is er ook geen bar. Zo kan je altijd kiezen wat je zelf wil! Plaats aan het zwembad was er altijd wel ergens. De animatie stopt trouwens toch om 14u en begint pas opnieuw om 17u (siesta), en op zich was die animatie nooit storend. De animatie 's avonds is ook heel gezellig gedaan, met een barbeque aan het mooi verlichte centrale zwembad. Er is trouwens ook de mogelijkheid om het diner-buffet te doen. Ook voor de kindjes werd er 's avonds vanalles georganiseerd: filmavond met popcorn, pyjama-avond,... Kleine mankementjes werden direct verholpen (een losstaande plaat in de badkamer werd direct gemaakt). Het was voor ons de perfecte combinatie tussen op jezelf zijn in je appartement en toch ook mogelijkheden hebben om deel te nemen aan alle "hotel"-activiteiten. Het blijft wel een hotel, wat wil zeggen dat er wel wat heen en weer geloop is op de gangen, wat soms stoort 's morgens vroeg of 's avonds laat, maar dit was voor ons absoluut geen struikelblok. Een auto is inderdaad wel aan te raden, zeker als je ook wat van de mooie omgeving wil zien! Wij gaan zeker terug!!

Kamertip: Boek rechtstreeks bij het hotel - in Spanje mogen hotels via hun eigen website de kamers goedkoper aanbieden dan booking sites.
Datum van verblijf: augustus 2016
TRYPValleRomanoGolf, Guest Relations Manager van Ona Valle Romano Golf & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2016

Dear B V,

How nice review!! It is really important for us to make you feel the extraordinary experience with us and enjoy in our facilities. Thank you for your comments

Hoping to welcome you back.

-Lucía Varela-

Beoordeeld op 13 september 2015 via mobiele applicatie

Wat hebben wij een heerlijke tijd gehad in deze appartementen. Goede service, super schoon, ruim appartement, prima zwembad met voldoende ligbedden. Zeer goed werkende wifi, centraal en per appartement.

Tip:
- Boek een zolderkamerappartement. Zeer ruim en een geweldig uitzicht.
- Leuk om met bijvoorbeeld familie of twee stellen te gaan, 2 slaapkamers en 2 badkamers.
- Grote keuken, eigen vaatwasser en wasmachine.
- Ideaal voor als je een auto hebt gehuurd. Binnen 5 min. ben je op de grote weg en kun je alle kanten open.
- Estepona: 15 min
- Marbella: 30 tot 40 min
- Gibraltar of Tarifa: 75 min
- Malaga: 60 min

Na een verblijf van 4 nachten hebben wij er nog 6 nachten aan vast geplakt.

Wanneer je gaat voor een appartement is dit complex een absolute aanrader. Ga je voor een hotel incl allerlei services dan kun je beter iets anders boeken. Wij hebben in ieder geval erg genoten!

Datum van verblijf: september 2015
TRYPValleRomanoGolf, Director de Relaciones Públicas van Ona Valle Romano Golf & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2015

Goedemorgen Suuz A

Hartelijk dank voor uw bezoek . Wij hopen u snel te zien .

Een groet .

Luis Guijo.