Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.229)
Beoordelingen filteren
1.229 resultaten
Waardering van reizigers
724
311
121
54
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
724
311
121
54
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.229 beoordelingen
Beoordeeld op 4 oktober 2018

Bij onze aankomst kregen we te horen dat onze boeking foutief werd geregistreerd (oktober ipv september), doch dit werd vrij snel opgelost. In afwachting van onze kamer werd ons een drankje aangeboden in de bar van het hotel. Daarna moesten we het wel zelf uitzoeken; we kregen de sleutel aan de receptie, de bagage was reeds op de kamer. Geen uitleg over airco, maaltijden, hotelfaciliteiten....Jammer !
Het hotel zelf is schitterend met een goede service. Kraaknette kamer, meerdere handdoekenwissels per dag. Zeer ruime en verzorgde tuin, voldoende parasols en comfortabele ligzetels. Mooi uitzicht over de zee.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank kathleends1961
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Belen A, Manager van Kempinski Hotel Bahia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Kathleen,
Thank you very much for having chosen Kempinski Hotel Bahia Estepona during your last visit to Costa del Sol and for taking your valuable time to share your experience on TripAdvisor.
I am glad we were able to provide you with a room although there had been a mistake with the date of your booking. I do apologise that in the process we did not have time to show you to the room and explain the facilities to you as we usually do. I am happy to hear you enjoyed your stay with us and the good service. We are looking forward to welcoming you back in the near future.
With kind regards
Belen Arenas - Director of Rooms

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juni 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel met goede service.
Vriendelijk personeel, goede verzorging. Kamers zijn netjes en schoon. 2x per dag Housekeeping op je kamer, en een 3e persoon die elke dag de minibar aanvult.
Ruime tuin met goede ligbedden met matras. Handdoeken bij het zwembad verkrijgbaar. Er is een apart zwembad voor volwassenen, en een bad waar kinderen mogen zwemmen ( al zijn er doorgaans weinig kinderen ) .
Beetje decadent is het wel... prijzen voor drankjes en lunch zijn wel dik aan de prijs. ( €5.00 voor een bakje koffie aan de poolbar, uit een kartonnen bekertje)
Echt een hotel voor mensen die van rust houden.
Luxe spa die diverse behandelingen biedt; maar ook hier mag je diep voor in de buidel tasten..
Maar al met al, zeker de moeite waard!

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Wendy S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Belen A, Front Office Manager van Kempinski Hotel Bahia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018
Google-vertaling

Dear Wendy, we are pleased to know that your overall experience at our hotel was positive and you enjoyed the spacious gardens, adult pool area and the peace and quiet. We have also taken your comments into consideration and are looking forward to welcoming you back soon

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Hotel is prachtig gelegen aan het strand met een mooi uitzicht over de zee en aangelegde goed onderhouden tuin . Het hotel is groot en erg onpersoonlijk en vindt het persoonlijk niet 5 ster waardig
Het hotel heeft achterstallig onderhoud zoals zwarte kit randen in het zwembad - vlekken in het tapijt op de gangen - veel afgebladerde verf hier en daar . Op de kamers zijn geen koffie en thee faciliteiten - geen strijkbout - geen slippers - kamers worden voor de nacht niet echt slaap proof gemaakt zoals een 5 sterren hotel normaal doet . Wij hebben genoten en het heerlijk gehad maar vinden het meer een 4 sterren plek

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank sylvia1965
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carla L, Director General van Kempinski Hotel Bahia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2017
Google-vertaling

Dear sylvia1965,
Thank you very much for taking the time to share your experience after your recent stay at the Kempinski Hotel Bahia Estepona.
We are delighted to learn that you enjoyed the breathtaking view over the Mediterranean sea and beautiful gardens. Your feedback is very important while it helps to take the appropriate action and further improve our service quality. Therefore your constructive criticism has been forwarded to respective departments´heads in order to take corrective actions.
The motivation our team is to fulfil our guest’s wishes and make their stay an unforgettable experience.
We hope to welcome you back in Kempinski Bahía in the near future.
Best regards,
Carla Lopes
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juni 2017 via mobiele applicatie

Zoals de voorbije 5 jaren hebben we terug van een weekje vakantie genoten. De ontvangst is telkens super. De kamer is heel ruim en je hebt weinig of geen last van lawaai. Ontbijt is nog steeds heel uitgebreid. Nergens vind je zo veel keuze.
Aangezien we naar hier komen voor een weekje rust, kunnen we genieten van de prachtige tuin met verschillende zwembaden waar je ongestoord kan vertoeven.
De formule half-pension is meer dan zijn geld waard. Alle avonden een ander menu. Je hebt steeds keuze tussen 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 desserts. Ze zijn zelfs bereid iets anders aan te bieden mocht het je niet aanstaan.
Komen we terug ? Zeker en vast.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank anndX3080UT
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carla L, General Manager van Kempinski Hotel Bahia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
thank you for taking the time to share with us the comment regarding your recent stay in Kempinski Hotel Bahía. The motivation of our team is to fulfil our guest’s wishes and make their stay an unforgettable experience. Therefore, we are proud to know that we have exceeded your expectations regarding our remarkable facilities, exclusively equipped rooms and a reach variety of culinary offering.
Thank you once again for your kind comments. 
It would be a pleasure to welcome you back to the Kempinski Hotel Baía in not too distant future. 
With kindest regards,
Carla Lopes
The General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 april 2017 via mobiele applicatie

Fraai hotel aan het strand met supermooie tuin met diverse zwembaden. Bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Hotelkamers zijn Ok maar niet heel bijzonder. Er zijn diverse restaurants waar je lekker kunt eten maar gezien kwaliteit wel te duur.

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 629johannesl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carla L, General Manager van Kempinski Hotel Bahia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2017
Google-vertaling

Dear Johannes L,

Thank you for taking the time to share your valuable insights with us.

I am delighted to hear that you enjoyed our wonderful gardens, various swimming pools and friendly staff.

I also would like to thank you for your critical notes,thus it help us to take the necessary measures to improve our service.

Please rest assured that your comments regarding our rooms and restaurant pricing are now being evaluated and followed up.

As a Kempinski guest your important suggestions in regards to your experience are crucial for our continuous strive for improvement. Thank you once again for your important comments.

It would be a pleasure to welcome you back to the Kempinski Hotel Bahia in not too distant future.

With kindest regards,
Carla Lopes
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken