Beoordeeld op 24 mei 2015

Fijne grote kamer en een goede sfeer in het hotel.
Lekker aan t strand inclusief service op het strand.. in een prachtige tuin.
Goede service in het algemeen. (tot oordopjes aan toe in het kastje naast het bed)
Een erg goed ontbijt!

Kamertip: zeezicht is een aanrader.
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 17 maart 2015 via mobiele applicatie

Verzorgd vriendelijk en aangename kamers mooie tuin en super ontbijt spa is wel niet uitgebreid. Hotel is member van Lhw maar daar mist het toch nog enige klasse voor. Kortom een fijn verblijf gehad. De omgeving is niet echt super maar naast het hotel is wel een trendy beach club met goede restôs

Datum van verblijf: maart 2015
JMP_Kempinski, Director General van Kempinski Hotel Bahia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2015

Dear Ann N

Thank you for your stay and for recommending our Hotel. We appreciate you taking your time ​and​ shar​ing​ your experiences with us​. T​hank you for enjoying the stay​ and our services​. We are already looking forward to your next visit.
Best regards
Jean Marc Poli

Beoordeeld op 17 maart 2014

we maakten een rondreis in maart 2014 in andalusie
kozen voor kempinski, kwamen van malaga en verbleven 1 nacht begin reis en een nacht einde reis
kempinski in maart is betaalbaar en de kans bestaat dat je een upgrade krijgt wat ons geval was verbleven in kamers 520 en 521( zeezicht)
prijzen in hoogseizoen zijn te hoog

personeel is heel vriendelijk zeker aan de receptie, bar en restaurant
ontbijt buffet is uitstekend
menu en kaart = afwisselend met een goede keuze aan betaalbare lokale wijnen
kamers 520 en 521 zijn prima, geen opmerkingen
badkamer is volledig en ruim voorzien van de nodige produkten

kortom in maart en voorseizoen een goede keuze voor mensen die graag luxe hebben aan betaalbare prijzen

Kamertip: kamers 520
Datum van verblijf: maart 2014
JMP_Kempinski, Director General van Kempinski Hotel Bahia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2014

Dear andre v,

thank you very much for having chosen our Hotel for your short trip in March to Andalucia. We appreciate your nice comments on our staff and thank you for enjoying our restaurant offerings. We look forward to welcome you back in near future.

Kind regards,
Jean-Marc Poli

Beoordeeld op 12 november 2013

Wij verbleven al meermaals in dit hotel. Super gewoon met heel vriendelijke ontvangst en ontzettend goed ontbijt. Gewoon genieten in een mooi kader in een tophotel. Wij zullen blijven terugkomen. Ook de Spa is een aanrader evenals buiten lunchen aan het zwembad.

Datum van verblijf: februari 2013
RudigerHollweg, General Manager van Kempinski Hotel Bahia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2013

Dear Guests,
Thank you very much for your excellent review on your recent stay at the Kempinski Hotel Bahía, which I much appreciated. My team and I look very much forward to be of service to you during your future travel to Marbella Estepona.
With kind regards,
Rüdiger C. Hollweg
General Manager

Beoordeeld op 16 april 2013

Goeie ligging, excellente service. Heel vriendelijk personeel en super onthaal. Kamers zijn heel mooi ingericht met alle comfort. Prachtig uitzicht op de tuin en de zee. Uitstekende internetverbinding. In de omgeving van het hotel zijn vele golfterreinen waaronder Valderama en Finca Cortisin.
Een aanrader voor wie Costa del Golf wil verkennen.

Datum van verblijf: maart 2013
RudigerHollweg, General Manager van Kempinski Hotel Bahia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2013

Dear Guest,
Thank you very much for your excellent review on your recent stay at our resort, which I much appreciate. I hope you and your golfing friends will visit us again soon for a relaxing golf week. From September onwards you will find many interesting changes and offers in reference to "Golf". I hope you find them interesting.
My team and I look forward to welcoming you again soon to the Kempinski Hotel Bahía,
With kind regards,
Rüdiger C. Hollweg